Toto, I have a feeling we’re not in Kansas anymore.”

Ik heb intussen al serieus   zitten prutsen   ontdekken op WordPress. Het zal efffectief even duren, maar ik kom er wel. Sommige blogposts zullen enkel te lezen zijn met een paswoord. Je kan me dit paswoord vragen door een mailtje te sturen naar me.

Ik ga ook proberen om pagina’s aan te maken, ik ga proberen overzichtelijk te werken, maar de kans is groot dat dit niet goed zal lukken een doodgeboren kalf is en het al snel weer chaos zal worden.

Het weekend was niet groots, veel te kort naar mijn goesting. Gisteren was het familiedag bezoek, ik probeer die tot een strikt minimum te beperken. Dus ik zag mijn schoonvader, mijn moeder en mijn broer. Elk van hun huizen, appartementen, studio’s, krotten .. heeft zo zijn eigen geur. En het is daar dat ik zo’n hekel aan heb.
Ik draag bewust kleren die eruit zien of ze nog net niet kunnen meegegeven worden met spullenhulp en die ik dan direct de was in kan smijten voor ik een Lush bad neem om alles van me af te scrubben.
Bij mijn broer en moeder is er een policy van zoveel mogelijk binnenhuis te roken. Ik vind het walgelijk, niet alleen omdat ik geen roker ben, het is gewoon niet gezond.

Overigens was het voor de rest, alle dierenhokken proper maken, strijken, stofzuigen, dweilen, de vrouwen onder ons kennen het wel….

3 gedachten over “Toto, I have a feeling we’re not in Kansas anymore.”

  1. LJ

    Roken ik zal het nooit begrijpen waarom je zo wil stinken, en er dan ook nog andere mensen mee lastig vallen… Ik ben dolblij met de non-smoking-policy op cafés en restaurants tegenwoordig; En binnenshuis dat kruipt in uw huid, kleren, haren, muren, meubels, tapijten, OVERAL, bah.

    Like

Geef een reactie

