I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by

Toen ik me aan het opwarmen was voor mijn wekelijkse portie ‘we willen wat meer uitdaging in ons leven’ en we moesten op de grond zitten om te stretchen om de spieren te verlengen liet ik een scheet. Ik voelde hem, probeerde hem tegen te houden, dacht vervolgens dat het ‘ne stille’ zou zijn en dat sloeg dus gruwelijk tegen.

Ik zag 7 hoofden in mijn richting draaien en te beschaamd om het toe te geven, keek ik mee idioot rond om te zien wie de schuldige was.

Zooooo genant !

7 gedachten over “I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by

Geef een reactie

