It is not that I’m so smart. But I stay with the questions much longer

Ik ben dus een nieuwe pagina begonnen, u weet wel, ik ging proberen om meer structuur te brengen. Ik heb een uur zitten zoeken en proberen  prutsen en knoeien, maari k denk dat het gelukt is.

Dit is de pagina en ik wil hieronder proberen vol te houden om boeken die ik lees even kort samen te vatten. Ik heb er reeds ééntje gedaan. Hier dus.  Is het duidelijk zo, of niet? Input is zeer zeker welkom.  Ik weet dat ik enkele bloglezers heb, die ik zelf ook zeer graag bezoek en die zich ook wel eens verdiepen in een boek. Ik wou dus een steentje bijdragen.

Overigens zijn we thuis bezig met het bekijken van een pelletinstallatie. Niet zo simpel, want we willen een pelletketel en in onze nieuwe toekomstige living (de oude al een ruimte worden om te lezen, studeren, muziek te maken en luisteren) een aparte pelletkachel te zetten.
We hebben even overwogen om ook in de ‘oude’ living een pellet te zetten, maar dat is met geld gooien, het is beter om daar een verwarming te hangen.
We hebben geen gas in de straat, laat me u dat alvast vertellen voor u denkt ‘Waar zijn ze mee bezig’.
Heeft iemand er ervaring mee en eventueel een goed adres?

4 gedachten over “It is not that I’m so smart. But I stay with the questions much longer

  1. LJ

    Ewel ik denk dat werken met pagina’s je op den duur problemen gaat opleveren, want de lijst gaat megalang worden (als je veel leest). Je kan dat oplossen door ze toch als postjes te posten en te taggen met ‘boeken’ of iets dergelijks (met als voordeel dat de bloglezer ook meteen merkt als er een nieuwe recensie werd toegevoegd, wat je bij pagina’s niet hebt), of door op de hoofdpagina ‘There is no friend as loyal…’ een link te plaatsen per gelezen boek in een lijstje.

    Like

Geef een reactie

