I’ll live a Lush live

Ik ben een LUSH freak. Ken je Lush niet?

Even in het kort;

Lush gelooft in het maken van effectieve producten van verse biologische groentes en fruit, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten. Ze geloven in het kopen van ingrediënten van bedrijven die niet op dieren testen en in het testen van onze producten op mensen.
Ze bedenken onze eigen producten en geuren, we maken ze vers en met de hand en gebruiken zo weinig mogelijk of geen conserveringsmiddelen of verpakkingsmaterialen, met alleen maar vegetarische ingrediënten en vertellen je wanneer ze gemaakt zijn.

Laat ik me ne een waanzinnige fan zijn en laat er nu nog erger, een winkel zijn op minder dan 10 minuten wandelafstand. Ik koop altijd de dozen. Meestal de dozen die er maar even zijn. De spéciallekes dus. Ik koop ook de showergels en heb al eens een shampoobar gekocht.
Ik koop niet de stukken zeep, omdat ik er niet van hou me met een stuk zeep te wassen.

Ze zijn niet goedkoop, neenheee, absoluut niet, maar ik ben verslaafd en ik nodig u uit om het ook eens te proberen met bijvoorbeeld 1 bal te kopen. Heel je verdieping ruikt naar Lush, jij ook, het is een sensatie.

De doos die ik telkens opnieuw koop is de Happy Bathday, ze kost bijna 80 euro en er zitten 10 ballen in denk ik. Waarom deze, het zijn enkel badproducten en zolang onze badkamer niet gerenoveerd is voldeed deze.

Ik heb nu reeds deze gekocht

Jingle Bells:
jingle

Muzikaal cadeau! In dit vrolijke geschenk zitten niet alleen geweldige badproducten, je kunt hem ook gebruiken om een melodietje mee te spelen met de mooiste kerstmuziek. Het deksel kun je gebruiken als tambourijn, wat een gezelligheid onder de kerstboom. Maar eerst in bad, en dan kun je kiezen uit: Drummers Drumming reusable bubble bar, Luxury Lush Pud bath bomb, Golden Wonder bath bomb, the Christmas Hedgehog bubble bar, Magic Wand reusable bubble bar en een kleine Comforter bubble bar.

Whoop Whoop
whoop

Laat ze jubelen van plezier, met al dat spektakel in deze mooie cadeaudoos! Vrolijke, kleurige verrassingen voor douche en bad.
In Whoop Whoop! vind je de volgende heerlijkheden: Fizzbanger bath bomb, Brightside bubble bar, Drummers Drumming reusable bubble bar, Whoosh shower jelly, Avobath bath bomb, Northern Lights bath bomb.
Wat er ook leuk is aan deze, is dat er een grote slinger inzit, die je kan ophangen.

De website is deze. Ik heb u ineens naar de cadeautjes gestuurd, mocht je me iets willen kopen. 🙂
Laten opsturen zou ik niet doen, bezoek gewoon de Meir even, dat is veel goedkoper.

4 gedachten over “I’ll live a Lush live

  1. knightdubois

    Zo Zot Zalig Lekker hé Lush, alleen jammer dat ik hier in de buurt genen heb …. dus bestel ik al eens in the UK … maar in december gaan we naar Londen …. dus kan ik soldekes kopen !!!!! Ik vind die bruisballen ook geweldig, heb van’t weekend mijne laatste opgedaan (ne Santa).

    Like

    1. lifeisagardenofquotes Berichtauteur

      Hij is nu in de Leysstraat, dat is eigenlijk op de hoek waar hij vroeger was, de straat oversteken richting Meir, en dan rechtdoor (nog steeds richting Meir) en daar is hij aan je rechterkant, net over de Bodyshop. Ik heb hen die vraag ook gesteld, ze zeggen daarop dat ze voor iederen huid wel iets hebben dat past, dus ook qua shampoo. Je kan het dus eens vragen voor jouw specifieke haartype en anders kan ik de L’Occitane aanraden, die is iets verder op de rechterkant, aan de ingang van de Stadsfeestzaal.

      Like

Geef een reactie

