Time is what prevents everything from happening at once.

Het weekend was zoals altijd veel te kort.
Vrijdag zijn we gaan eten bij het Reintje in Kemzeke. We wilden er al een paar keer heen, maar het was telkens volzet.

Nu was er nog een plaatske en het is er niet groot, wat het constante ‘niet lukken om te reserveren’ wel verklaard. Het eten was er zeker en vast niet slecht, goede prijs – kwaliteit verhouding.
Het was een menu van 41 euro (+ 4 euro voor het wild)
met een voorgerecht (Gegrilde griet en St-Jacobsnootjes met een bieslooksausje en pureé van brocolli)
een soep (Soepje van honingpompoen)
en hoofdgerecht (Hertekalffilet Grand-Veneur met knolselder en veenbessen)
en een dessert (Möelleux van bittere chocolade met mokkaijs).

Het wild komt me de oren al uit, wat wss wil zeggen dat we te vaak uit eten gaan.

Het was er zo luid, van het geroezemoes, dat je de muziek niet kon horen en dat mijn oren bij het buitenstappen nog even bleven zoemen. Ik denk niet dat we er heel snel naartoe gaan voor een 2de keer, omdat er genoeg alternatieven zijn in de omgeving en het geluidsoverlast wel wreed was.

Zaterdag uitgeslapen tot 08.30 uur en dan een actieplan opgemaakt, waat niet veel van terecht is gekomen. Het was een feesdag e ndat waren we uit het oog verloren, dus naar Hulst gereden en gaan winkelen in de Jumbo, want mijn lief wou daar persé naartoe. Ik wou nog eens binnen bij de boerenbond omdat het een leuke winkel is.

Thuisgekomen is het lief begonnen aan het maaien van het gras en ik binnen aan het poetsen geslagen, maar ik weet niet meer hoe het komt, maar we zijn niet ver geraakt. We hebben naar de film ‘Lucy’ gekeken met Scarlet Johanssen. Bizarre film, ik zou hem niet in de cinema zien.

Zondag heeft het lief verder het gras afgedaan en het kippenhok proper gemaakt en ik de konijnen en de vogels en verder gedaan met mijn herfstopkuis. Maar nu is er echt een waanzinnige bom ontploft in huis. We zijn ook het kerkhof gaan bezoeken, iets gaan drinken en dan gaan wandelen in het Park Den Brandt. Thuisgekomen toen het al donker was en naar de film gekeken over ‘het leven van Paul Potts’.

Dat was het in een notedop.

 

Geef een reactie

