You only live once, but if you do it right, once is enough.

Gisteren vertrok ik rond 11.00 uur naar de garage ongeveer 1,5 uur verder zonder druk verkeer. Maar op de Antwerpse ring stond er natuurlijk een wagen haaks op een camion.
In de garage gekomen een auto losgepeuterd en naar mijn baas gereden om daar samen te zitten voor een meeting.
Waarvoor anders hé, wel om te lunchen, om te breien, er zijn nog andere opties hoor.

Rond 17.00 was ik terug in de garage, ik was rond 19.00 uur thuis. Ik stond stil aan Massenhoven, Ranst en aan de Kennedytunnel.

We maakten gisteren een koolhydraatarm vegetarisch receptje. Eigenlijk komt het omdat de kippen weel eieren aan het leggen zijn.
Ik denk dat het van de Albert Heijn was maar ik kan het niet meer vinden.

Je hebt nodig – ongeveer hé;

– 1 Bloemkool
– 5 eieren
– geraspte oude kaas
– cocktailtomaatjes
– beetje melk
– rucolamelange
– olijfolie, zout en peper

Je kookt de bloemkoolroosjes een 4-tal minuten en bakt ze daarna even in de pan op een middelhoog vuur.
Intussen kluts je de eitjes met een heel klein beetje melk (60ml zeggen ze, maar doe maar op het gevoel) met de helft van je zakje kaas.

Dit mengsel doe je in een ovenschotel en daar doe je de bloemkoool bij.
Je snijdt de tomaatjes in de helft (zoveel je zelf graag eet) en ligt die er ook bij.
De rest van de kaas erover (eventueel kruiden naar uw goesting) en dan 20 minuten in een voorverwarmde oven van 180°.

Intussen doe je de rucola in een kom, je gooit er ene beetje grof zout over, wat peper een lekker olijfolie.
En je serveert.

Done !

2 gedachten over “You only live once, but if you do it right, once is enough.

Geef een reactie

