I love you like a fat kid loves cake!

Meestal wanneer je een weekendje weggaat, dan neem je spaghetti mee. Heb ik gelijk, of heb ik gelijk?
Ik had er geen zin in en besloot om iets anders te doen.

Wat heb je nodig:

2 bokalen Frankfurter worst,
1 ajuin,
1 courgette, 1 rode paprika,
250 gr champignons, gehalveerd
1 groentebouillonblokje
peper
klont boter

Dus, hoe ga je te werk.

Je snijdt de worstjes in schijfjes en je doet een goede grote klont boter in een diepe pan en begint de worstjes te bakken op een middelhoog vuur.

Intussen snij je de ajuin grof en de rode paprika.

Als je worstjes 5 minuten hebben gebakken schep je ze eruit en gooi je de ajuin en paprika in dezelfde pan.

Intussen snij je de courgette (ik doe ze in blokjes) en de champignons (die doe ik in 4).
Als ik ze gesneden heb dan gooi ik ze mee in de pan.

Je hooit de worstjes erbij, verkruimeld het bouillonblokje en doet het erbij en gebruikt je peper naar je zin.

Je laat het even sudderen en het is klaar.

Je kan indien gewenst (ik niet) er wat room bijdoen en die laten indikken. Ik heb ook geen side-dish gemaakt, maar sommige kunnen niet zonder iets erbij, dus je kan naar believen, patatjes of pasta koken hé.

3 gedachten over “I love you like a fat kid loves cake!

Geef een reactie

