There is nothing better than a friend, unless it is a friend with chocolate.

De week is gestaag aan het passeren, met geen speciale hoogtes en laagtes.

De agenda voor de maand december krijgt vorm en dan spreek ik niet over Kerst en Oudjaar. Elk jaar standaard op 25/12 ga ik naar mijn beste vriend. Dan zitten we met een man of 8-12 samen. Nu intussen met een hoop kids erbij. Die gewoonte is ontstaan onder de noemer ‘nodig een eenzame (=vrijgezel) uit zodat die Kerst niet alleen moet doorbrengen. Maar die eenzaten zijn nu in de minderheid.

Vanavond ga ik met mijn lief naar de Singel, we gaan luisteren en kijken naar Le Concert Olympique. Eerlijk is eerlijk, het is op uitnodiging dat we er heen gaan, want spontaan zou ik dat dus niet doen. Maar ik heb interesse in de beleving, zoals we vorig jaar voor het eerst een opera zagen. Dit onder de noemer, je leeft één keer, je moet zoveel mogelijk in je leven proppen, ook ervaringen waar je niet meteen voor openstaat.

Morgen ga ik naar Lord of the Dance in de Lotto Arena. Normaal zou ik dat ook met mijn lief doen, maar mijn beste vriendin heeft net een miskraam gehad en ik wil liever haar gedachten verzetten. Het is een VIP arrangement en alweer komt ze niet uit mijn portefeuille. Wie wil er nu geen mannen in strakke broekskes zien wippen. Ik wil vooral zien of het zaakje gaat bewegen of niet. Vanop de 2de rij moet dat toch lukken?

Dinsdag hadden we ene Spaanse avond met ons 2. We maakten allerlei kleine lekkere dingen klaar, maar uiteindelijk duurde het wel een uur. Ik zal later een paar van die dingen vertellen, de lekkerste hé 🙂

6 gedachten over “There is nothing better than a friend, unless it is a friend with chocolate.

  1. LJ

    Beide evenementen zijn niet aan mij besteed… Mijn tante was vroeger lord of the dance fan, heb er op tv eens wat van gezien. Opera ga ik volgend jaar voor het eerst proberen! Ben benieuwd. Bij ons is Kerst standaard voor (schoon)familie, en oudjaar met vrienden. Zolang er nog familie is natuurlijk. Als die er niet meer is zou ik het ’t liefst onder ons twee vieren in de bergen, ik zie het al zo voor me 🙂

    Like

Geef een reactie

