I am a slow walker, but I never walk back.

De eerlijkheid vereist me jullie te vertellen dat ik een hekel heb aan de kerstperiode. Ik hou van de versieringen en van de sfeer die de mensen uitstralen, maar het is de periode.
dit heeft vooral de maken met dingen die in mijn jeugd zijn gebeurd.
Maar de eerlijkheid verplicht me ook te vertellen dat ik het dit jaar minder erg heb dan andere jaren. Dat ligt volgens mij aan het feit dat ik dit jaar ook totaal geen moeite doe.
Geen moeite voor een kerstboom, geen moeite om plannen te maken enzovoort.

Met kerst blijven we thuis met ons 2. Ik wou de diepvries leeg eten, maar dat wou mijn lief niet. We gaan eendenborst klaarmaken. Kerstdag daar kijk ik naar uit, want we gaan zoals elk jaar naar mijn beste vriend om dit te vieren. Dat zijn een hoop jonge mensen bijeen (30-ers dat is toch nog jong hé) die genieten en lekker eten, maar vooral lachen en elkaar graag zien.

We zijn bezig met het installeren van de alupexbuizen om de nieuwe verwarmingen aan te sluiten, dus dat staat in het weekend op het programma.
Zondag komt de parttime dochter terug. Ik ga werken tot en met woensdag (zoals deze week) en op 30 december brengen we de dochter naar mijn beste vriendin. De 31ste gaan we daar met haar gezin Oudjaar vieren en de 1ste gaan we naar mijn schoonpa om te eten.
We moeten wel alles zelf meebrengen …. .

Er is niets speciaals gebeurd. Ik ging gisteren met mijn lieve lieve hond naar de dierenarts en hij blijkt een oorontsteking te hebben aan beide oren. Ik voel me een geweldig slechte mama. Ocharmkes toch zeg !!

Vorige week ben ik met de collega’s gaan eten in de Pampas in Antwerpen. Het is een aanrader als je een ‘All you can eat’ wil doen met vrienden of familie en de gewoonlijke Colmar of Peking Wok strontebeu bent. Het reserveren verloopt wel erggggg moeizaam.

5 gedachten over “I am a slow walker, but I never walk back.

  1. misssexandthecity

    Als je zelf geen moeite doet gebeurt er niks,…..en ofwel kies je daarvoor ofwel maak je jezelf gelukkig,…en ik heb permanent voor het laatste gekozen, kerst maakt me gelukkig dus ik organiseer het ook zoals ik het wel en ja, dat is wel wat werk,…..waar iedereen van meegeniet 🙂

    Like

  2. Joyce

    Kerst is voor mij ook redelijk overtrokken iets, ik hou van de gezelligheid maar dat kan op iedere andere dag ook wat mij betreft 😉 Hier dus ook geen boom of iets dergelijks, gewoon lekker koken en genieten van de tijd samen 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

