If you tell the truth, you don’t have to remember anything.

Wel de dagen vliegen voorbij, nog 3 dagen en 2015 doet zijn intrede.

Kerstavond waren we met ons 2 thuis en hebben het gezellig gemaakt. Ik heb mijn lief laten kijken naar de film ‘Fried Green Tomatoes at the Whistle Stop Cafe’. Het is een film van 1991, maar hij is echt de moeite om naar te kijken. Hij lijkt niet goed als je naar de titel kijkt, maar hij is ijzersterk.

Op 25 december gingen we zoals elk jaar naar mijn vrienden om Kerst te vieren. Het was supergezellig en heel relax.
Ik ben superlui geweest op 25 en 26 december. Ik heb de hele dag in slobberkleren rondgelopen. Het was heerlijk, maar dan voelde ik me schuldig en ben dan maar in actie geschoten. Het internet was trouwens weg door het slechte weer. We hebben nog een luchtlijn lopen naar ons huis, die ze zouden vervangen op 2 januari, maar nu levert ze dus miserie op.

Ik dacht deze morgen even dat ik de enige was die moest gaan werken. Er was relatief goed gestrooid op de E34. Ik wou gaan fitnessen, maar hoorde dat er op het stuk dat ik moet rijden om naar de fitness te gaan een ongeluk was gebeurd en het helemaal afgesloten was. Dus ik ben de dag niet sportend begonnen, maar vanavond ga ik wel naar de paaldansles.

Eergisteren maakte ik een pasta met restjes. Ik had nog witloof, courgette en paprika. Die heb ik in stukjes gesneden een gestoofd. Ik heb scampi’s gebakken en pasta gekookt. Ik heb dan nog een blik tomaten opgedaan en het erbij gesmeten. Dat was restjesmaaltijd.

Gisteren heb ik gepelde steak in stukjes gesneden en even gefruit.
Ik heb vervolgens ajuin, paprika en champignons gestoofd. Het vlees erbij gegooid, een goede scheut wijn, zwarte olijven, courgette, gekneusde peperbolletjes, salie, oregano en basilicum en alweer — een blik tomaten.
Ik vroeg aan mijn lief om te proeven toen het begon te sudderen en hij zei …’het smaakt naar afwaswater’. Als we het even hebben over ‘eerlijk’ zijn zeg. Dus, dat wil zeggen… teveel salie. Ik heb er 2 bouillonblokjes rund bij gesmeten en de truc van alle trucjes, suiker.
Petatjes gestoomd en het verdict was ‘Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar het is lekker geworden’.

5 gedachten over “If you tell the truth, you don’t have to remember anything.

  1. LJ

    Is die film gebaseerd op een boek? Ik denk dat ik dat hier heb staan, ergens 🙂
    Damn zeg van al die maaltijdbeschrijvingen krijg ik nog meer honger dan ik al heb!

    Like

Geef een reactie

