The night is the hardest time to be alive and 4am knows all my secrets

Ik slaap niet goed. Ik slaap eigenlijk slecht. Vooral op zondag, maar het is een fenomeen dat ik heb proberen bestrijden met allerlei zaken.
Ik nam pilletjes, maar er zat valeriaan in en ik kan niet tegen valeriaan.

Ik heb al kersensap gedronken, thee gedronken,  schaapjes geteld, ontspanningstherapie enzovoort enzovoort.

Het laatste nieuwe is dit:

pillowmist

Het is relaxing pillow mist van L’Occitane.

Het zegt volgende op hun site (met bijhorende schrijffoutje):

De Relaxing Pillow Mist, met een 100% natuurlijk parfum, kan worden verstoven in de slaapkamer om een bevorderlijke sfeer van onstpanning en welzijn te verkrijgen. Het bevat essentiële oliën van Lavendel, Bergamote, zachte Sinaas en Geranium en is bewezen op de doeltreffendheid van een rustgevende nacht. *Doeltreffendheidstest op de routine Pillow Mist, Massage Oil en Perfumed Sachets.

Wat doet het bij mij:

Op zondag werkt het niet, ik denk dat het iets psychisch is.
Maar op andere dagen, heb ik het gevoel dat ik vlotter in slaap geraak.
Nu ik heb dit intussen al 2 maanden maar gebruik het niet (meer) dagelijks om volgende reden.

Ik droom heel vreemde dingen als ik met pillow mist heb gespoten. Maar écht heel vreemde dingen.
Ik ben sowieso een dromerke, ik herinner me mijn dromen ook, maar ze springen niet uit de band. Ik kan ze ook herleiden naar mijn onderbewuste dingen waar ik mee bezig ben.
Maar die dromen, die zijn ‘Alice in Wonderland’ vreemd.

Dus het is geen afrader, maar ook geen aanrader voor mij.

Geef een reactie

