There’s so much to be grateful for, words are poor things

Ik ging dit weekend met mijn lief naar The Hobbit kijken. Hij was een beetje flauw. Hij was niet slecht, maar een flauw einde. Wel niet geheel zoals ik had verwacht in de overlevenden bedenk ik me nu. Maar toch, nog steeds flauw.

Ik kocht een aantal zaken bij gekruid.com namelijk

2015-01-05_101923

Er stonden ook nog raw cacaobonen op, maar die zijn eraf gevallen.
Maar jullie kunnen ook ineens de prijzen zien. Ik ben eerst een naar het Natuurhuis geweest om prijzen te vergelijken. Chiazaad is in het Natuurhuis goedkoper.
Er staat natuurlijk ook wel steranijs tussen, maar dat is voor de gin-tonic van mijn lief. De rest is een deel van mijn plan om gezonder te worden.
Ik heb opgemerkt dat ik toen mijn personal trainer naar Zuid-Afrika vertrok is 6 kilo kwijt was (en dan zat ik er nog 4 / 6 boven mijn ideaal gewicht) en sinds ze vertrokken is ben ik er 10!!!!! terug bij.
U ziet het niet, maar ik intussen wel. Op foto’s ben ik ‘een blokske’, ik voel me niet meer goed en … ik draag midden in de winter een witte jeans omdat het één van de weinige is waar ik me nog kan inwringen.

Ik ga er niet over zwammen, het ligt aan mezelf. Maar ook aan mijn lief. Toen ik hem zei dat ik te dik ben zo een beetje huilerig, je kent dat wel antwoordde hij ‘Liefje, ik vind je prachtig’ waarop ik heel zeurderig antwoordde dat ik omdat hij zo’n dingen net zegt, ik blijf eten.

Hij ging met supporteren. Hij deed dat door vrijdag nootjes met een fris pintje te drinken naast me in de zetel. En gisteren door pizza op te warmen in de microgolf. Hallelleelujjaa !!

Rondom de leefruimte hangen er nu allemaal lekkere vrouwen op, waar hij niets op aan te merken heeft en motivatiequotes.

U kent nu ineens mijn goed voornemen. 🙂

8 gedachten over “There’s so much to be grateful for, words are poor things

  1. Falderie

    ik heb ooit eens één lord of the rings gezien en was niet echt onder de indruk. de rest heb ik ook laten passeren… bij The Hobbit even getwijfeld, maar toch maar niet…

    Succes met dat eten! 😉

    Like

  2. Just a girl...

    Heerlijk herkenbaar. Ik wil ook tien kilo kwijt. Ik weiger nieuwe kleren te komen maar kan nog maar in twee (!!!) Broeken dus draag noodgedwongen kleedjes, waarvan er slechts enkele mij nog deftig passen. Good luck met je voornemen!!

    Liked by 1 persoon

  3. LJ

    Zwijgt, van mijn prestatie van 2014 blijft ook nog maar 5 kg over… er mag dus nog wel 10 af. Zucht. Ik heb ook eens allerlei zaadjes en pitten gekocht, ook op die site trouwens, heel lekker bij slaatjes btw.
    The Hobbit is maar één boek he 🙂 en een dun bovendien (eerder bedoeld voor kinderen of jeugd). Ik was vooral in shock dat de dwerg van die elf nu ja ik ga hier geen spoilers zetten maar wie doet dat nu, geen happy end? Enfin in het boek komen ze niet voor en is die ergernis er niet 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

