Poor people do not go on holiday; they go home

Ik denk dat de meesten wel weten dat ik nogal neurotisch kan zijn op sommige gebieden.
Ik heb dus onze tickets reeds geboekt naar Malta in ……september. Op de website zeiden ze dat er nog maar 4 tickets waren, maar bij de eigenlijke boeking waar ik de seats kon kiezen, was ik de eerste die stoelen vast heeft gezet (krijg ik daar niets voor?)
Dus wie is er al geweest en kan me tips geven over goede hotels, of andere accomodaties, what to do (boat-jeep safari?), zou ik een wagen huren? (ben ik geen fan van), where to eat, enz….. Laat u gaan.
Ik moet nog wel een oplossing voor mijn liefste schattigste hond vinden.

Eind van deze week ga ik naar Maastricht, overnachten in Hotel Derlon en eten in Tout a Fait. Maar dat is met het werk. De dag erna is het oldtimerbeurs.

Op het einde van de maand, gaan we een weekend naar de Moezel, voor mijn lief zijn verjaardag. We komen terug op maandag en die vrijdag vertrek ik voor een nachte naar NHOW Rotterdam om met mijn zus te gaan shoppen. (Primark here we come).

Als alles verloopt hoe het moet gaan, dan ga ik in maart met mijn vriendin, onze vriendin die naar Londen is verhuisd gaan bezoeken.
En kijk, nu heb ik het zelfs nog niet over de ‘grote’ vakanties gehad. Maar oké, daar hebben we nog geen plannen.

3 gedachten over “Poor people do not go on holiday; they go home

  1. LJ

    Ik ben net als jij: vakanties moeten zsm geboekt worden 🙂 Normaal boek ik in september al onze reis of ‘grote vakantie’ voor de volgende zomer, dit jaar wacht ik nog altijd… We weten niet goed waarheen, en wanneer. Gelukkig is er wel al een weekendje Gent, Rotterdam en Hasselt vastgelegd, en een citytripje Porto, om me zoet te houden!

    Like

Geef een reactie

