There are only ten minutes in the life of a pear when it is perfect to eat.

Wel, ik hou jullie graag op de hoogte van mijn voedselperikelen in de ochtend.

Maandag maakte ik een smoothie, met bevroren fruit (pech, druiven, .. zo’n zak van de Lidl), met magere melk, havervlokken, lijnzaad, een passievrucht en een citroen.
Het was niet heerlijk.

Dinsdag at ik 2 dubbele volkoren boterhammen met kipfilet. Njammie, lekker krokant brood.

Woensdag, maakt ik de avond voorheen, griekse yoghurt, met lijnzaad, kokosschilfers en havervlokken.
Dat was een speekseldief, zo droog dat het was.

Er is dus nog wat werk aan de winkel.

Ik heb intussen een hoop boeken gelezen, ik heb met 1 boek heel veel moeite gehad, maar binnenkort dus een resem aan meningen. 🙂

4 gedachten over “There are only ten minutes in the life of a pear when it is perfect to eat.

  1. knightdubois

    Bij mij ook de moeilijkste maaltijd van de dag …. ik krijg geen havermout, yoghurt of andere gezonde alternatieven binnen dus beperk ik mij tot speltbokes/volkoren/meergranen varianten met kip/kalkoen/La V. Qui Rit, confituur én zelfs Nutella maar het meerendeel is het gewoonweg een proteïne chocodrink mét rietje of vers gemaakt (van een doos poeder 😉 )

    Like

Geef een reactie

