A lie can travel half way around the world while the truth is putting on its shoes

Weet je nog dat ik zei dat de week lang duurde.
Wel vrijdag vertrok ik een tikkeltje later dan normaal naar huis. Worst idea ever !!!

Al rijdende op de E34, alreeds aan het weekend aan het denken en me lichtjes aan het ergeren in de lichte vracht die voor me aan het rijden is, zie ik een stuk plaat op mijn wagen vliegen. Ik probeer deze nog te ontwijken, maar ik voel hem tegen mijn auto ‘knallen’, onder de wagen doorschuiven en zie de plaat tegen het kleine blauwe autooke achter mij ook ‘knallen’.
Ik begin dus een beetje pissen met mijn grootlichten te knipperen en ga in zijn ga hangen. Iets wat ik niet doe op ‘normale’ dagen, want ik ben een rustige chauffeur. De camionette gaat naar rechts en ik ga er voor rijden en vertraag naar ongeveer 90 km/uur. Waarop ze me voorbij steekt. Ik had het al zien aankomen en had al iets om te schrijven. Bedrijf en nummerplaat genoteerd en naar het politiekantoor doorgereden om een klacht in te dienen.
Grill kapot, bumper kapot en parkeersensor kapot. Zo is dus mijn weekend gestart.

Ik had het idee dat ik Dirty Dancing nog eens wou zien. Mijn lief was daar blijkbaar nog maagd in. Ik blijf het een heerlijk film vinden en op het einde lopen de tranen nog steeds over mijn wangen.

Voor de rest was het buizen steken voor de verwarming, naar de winkel, beestjes verzorgen, poetsen, wassen, … u kent het wel.
Ik sloot het weekend af met een … Lush Bad.

Gisteren was ik aan het kijken op mijn lief en zin dochter terwijl ze frieten met kipcorn, saté en curryworst in hun blaas aan het slagen waren.
Ik had voor mij een bordje quinoa met gestoomde groentjes en geitenkaas afgewerkt met munt en chiazaad.

Er is nog een halve kilo af. Ik zal blij zijn met een halve kilo per week ongeveer.
Deze week gaat het niet lukken, want we gaan eten voor het lief zijn Bday en vertrekken dan ook nog eens op moezel weekend? 🙂

11 gedachten over “A lie can travel half way around the world while the truth is putting on its shoes

Geef een reactie

