None but ourselves can free our minds.

Ik wil u nog eens een rondje muziek meegeven.

Ik geef u alleen nummers die ik geweldig vind, zonder me iets aan te trekken van een hype of geen hype.
Ik ben eerder het klassieke muziek type. Ik hoor zowat alles graag op Ska en House na.

The Night – Black Lab

My body is a cage – Peter Gabriel

Islands in the Stream – Dolly Parton & Kenny Rogers

Jolene (in oorsprong ook van ons Dolly, maar deze versie is top – The White Stripes

4 gedachten over “None but ourselves can free our minds.

Geef een reactie

