Innocent Drinks

Ik koop af en toe innocent drinks. Niet dat ik die sapjes niet zelf kan maken absoluut niet zelf, maar om andere redenen.

Ze lijken me allereerst al heel erg eerlijk. Je moet de achterkant van zo’n flesje eens bekijken. Wacht mss dat ik er een Instagrammetje van heb. Nope, een gewoon fotootje, maar moet je eens lezen. Ik vind het bovendien ook wreed grappig.

2014-12-16 11.14.20 (Small)

Maar wat me nog meer aanspreekt aan hun sapjes, buiten dat ze lekker zijn is dat ze elk jaar een actie doen om anderen te helpen. dit jaar is het mensen in armoede. Per flesje gaat er 0,20 euro naar mensen in armoede. Maar ….. je krijgt er iets voor in de plaats, namelijk:

2015-01-19 12.16.57 (Small)

Kleine potskes (is dat teveel dialect?)

Ik vind het schitterend, ik heb er intussen een stuk of 20 denk ik. Wat ik ermee doe vraag je me? Ik zet ze bijvoorbeeld op zondag op mijn eitje. Superleuk.

Meer info kan je hier vinden.

4 gedachten over “Innocent Drinks

  1. Corvus

    Hier heet zo een ding gewoon een muts (of iets dat daar qua uitspraak op lijkt). Niet schudden na gebruik, goed gevonden 🙂 Of zou het echt zijn om claims te vermijden? 🙂

    Like

Geef een reactie

