There ain’t no such thing as a free lunch.

Ik ben een beetje serieverslaafd.

Ik kijk vooral als ik aan het strijken ben, of voor mijn lief thuiskomt. Maar dat zijn de vrouwenserietjes. Mijn lief kan er ook wat van, van serietjes.

Inderdaad, weer een blog over mijn lief, maar hij verdient het want zijn verjaardag komt eraan.

Ik geef even een overzicht van mijn serietjes en oké, misschien ben ik al 10 jaar (of 15jaar) te oud voor sommigen, ik vind het geweldig.

Ik kijk naar Home & Away, Gossip girl (uitgekeken), Sex and the City (uitgekeken, maar ga nog eens kijken), Mistresses, the Good wife, The Bachelor, The Bachelorette, Bachelor in Paradise (merkt u een thema?), The Millionaire Matchmaker, Grey’s Anatomy, Hart of Dixie, alle mogelijke Kardashians, en de Vampire Diaries.

Nu ik kijk niet heel veel naar televisie, het duurt dus heel lang.

Ik heb er ook nog een 20-tal op mijn verlanglijst staan om te beginnen kijken, onder meer Orange is the New Black, Pretty Little Liars, House of Cards, Lie to Me, Bitten, The Affair en ga zo maar door.

Samen met mijn lief kijk ik naar Arrow, The 100, the Blacklist, House (enkel in bed, Revolution, en ook hier staan er nog enkele op het programma. We kijken er ongeveer eentje per dag.

Nu als mijn lief in bad gaat dan kijk ik mijn serie. En mijn lief weet ongeveer wat er in Summerbay (Home & Away) aan de hand is en wat Alicia (The Good Wife) allemaal uitsteekt, maar …. ik merkte een hele grote interesse op over een andere serie die ik ben beginnen volgen. Zo groot zelfs dat hij niet meer aan tafel zit zijn ding te doen als ik mijn serie aan het uitkijken ben, als hij terug beneden staat, maar dat hij zelfs naast me gaat zitten om dan zogezegd op zijn Ipad te spelen. Als ze opstaat als hij thuiskomt en hij gaat me passeren, merk ik dat hij na enkele minuten nog naar het scherm staat te kijken.

Over welke serie gaat het? Wel de deze :

11 gedachten over “There ain’t no such thing as a free lunch.

  1. knightdubois

    Kan ik helemaal inkomen !!! Ik kan daar ook zo van genieten om een aflevering of 4, 5 na mekaar te zien hé, ben nu bezig met Grimm op Netflix, S1 aflevering 15 en heb 2 seizoenen van Orange is the .. gezien, da is bangelijk goe, da is gewoon hardop lachen !!!

    Like

    1. lifeisagardenofquotes Berichtauteur

      Grimm, daar moet ik dringend mee starten. Ik geniet echt van die tijd, dat ik een serietje kan zien. Ik verlies me er in, net zoals bij het lezen. Ik kan dan liggen bleiten en dan zegt mijn lief ‘zijde gij nu aant janken voor ne vent aan de andere kant van de wereld’ 🙂

      Like

Geef een reactie

