You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful.

Ik heb een Deauty abonnement. Ik ben eerst begonnen met 6 maanden te betalen, dan een jaar en dan nog eens een jaar. Deauty is Discover Beauty.
Het is net of ik elke maand een cadeautje krijg. En het is telkens een verrassing.
Soms denk ik ‘Was dit het?’ en soms is het écht super.

Zo heb ik een crème van Karin Herzog (Vitamine H) twv 79euro. Het zat er eens in. Hij ruikt niet erg lekker vind ik, maar hij is wel goed.

Een jaarabonnement kost nu €185 euro. Ze zijn duurder geworden dan voorheen.

Ik test niet alles meteen uit, maar dat is omdat ik heel veel spulletjes heb. Als je wil trek ik wel eens enkele foto’s van mijn ‘womancave’.

Wat zat er in januari in?

Wel dit ongeveer:

2015-01-27 16.02.11 (Small)

– De Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair BB Balm is één van de twee fullsize producten. Deze Beauty Balm is verrijkt met omega olie en bouwt de structuur van beschadigd haar opnieuw op.  Deze voorkomt gespleten punten. Te koop voor € 6,99.
– Eyeliner Pen van T.Le Clerc! Een fullsize make-up product. Deze is te koop bij de apotheek voor € 21.
Ik heb intussen veel producten van T. Le Clerc ontvangen van hen, maar het stoort me niet dat ze me dit steeds opnieuw laten ‘discoveren’.
– Een geur sample en een mini bodylotion van de MY NY DKNY geur.
– Eucerin de pH5 Soft Shower is een douchegel die de huid beschermt en uitdroging tegengaat. Dit is een mini van 50 ml, handig voor op vakantie! Een fullsize van 200 ml is te koop bij de apotheek voor € 8,20.
– Een valentijntje nl. Temporary Jewels Tattoo’s van Tahony. Een fullsize verpakking kost je € 12,49. ze zijn erg leuk en schattig, maar daar ik zelf wel enkele (euhuum) tattoos heb, ben ik iets minder ‘jippiieee’. Maar ze zien er best classy uit. (Staan niet mee op de foto, sorry, ze lagen onder in de doos)

Ik vind de doosjes ook erg leuk, vooral de binnenkant van de deksels. Ik heb er nog geen enkele weggegooid, want ik denk dat ik nog wel eens geïnspireerd ga geraken om er iets mee te doen.

3 gedachten over “You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful.

  1. knightdubois

    Ik heb ook een abo al sinds box 1 ! Ik vind het ook elke maand spannend om wat nieuws te ontdekken en ik hou ook alle doosjes bij. Met Kerst heb ik er een heel aantal gevuld met goodies voor de nichtjes en schoonzussen. Wat ik zelf niet gebruik/leuk vind, geef ik weg met zo’n dagen !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

