I hate quotations. Tell me what you know.

Eigenlijk is het redelijk rustig geweest afgelopen dagen.

Vorige week zijn we 2x gaan eten. I know, slechte punten en zelfs één keer F van de F (frietjes van de f…). Zondag was er een halve kilo af. Dat is eigenlijk niet zo goed op 3 weken (sinds het Moezel weekend), maar wel verwacht natuurlijk. Dus deze week terug de blok erop.

Een heel weekend zijn we bezig geweest met het slijpen van routes voor de verwarmingsbuizen en het installeren van de verwarmingen zelf.
Er is nog steeds iets niet in de haak, want we hebben er 150 kilo pellets doorgejaagd op 4 dagen en het zou toch ongeveer 2 weken moeten volhouden. Anders gaat de kosten-baten analyse het stort op.

Gisteren was het paaldansen waar de focus op ‘de Superman’ en ‘de layback’ lag. Dat wil zeggen, weer veel blauwe plekken.

Vorige week donderdag is eindelijk mijn tattoo afgeraakt. Het heeft maar 3 jaar geduurd. Nu kan ik beginnen denken aan de volgende.

Voor de rest is er dus niets speciaal aan de hand.

Vanavond ga ik proberen voor het eerst risotto te maken, dus dat vertel ik ongetwijfeld nog. 🙂

9 gedachten over “I hate quotations. Tell me what you know.

Geef een reactie

