In heaven, all the interesting people are missing.

Waar ik me niet mee bezig wil houden, is om jullie te overtuigen van mijn liberalisme, mijn kaarsjes die ik brand als ik een kerk bezoek voor de mensen die ik ken en de mensen die ik verloren ben, voor mijn ‘agnost’ zijn of mijn ‘ atheïst’ zijn. Waarom, omdat ik niet geloof in 1 geloof. Ik vind het boeddhisme geweldig, maar ik ken er niets van en begrijp het dus bijgevolg ook niet. Ik ben van Joodse afkomst en respecteer dit ook, maar ben daar niet praktiserend mee bezig, buiten een hele diepe interesse in de achtergrond en het verleden van mezelf.

Ik geloof niet in het pijn doen van elkaar, in het schenden van mensen – en dierenrechten. Ik begrijp absoluut niet hoe mensen elkaar kunnen doden, maar ik kan wel vlagen van woede, verbijstering, … begrijpen als men tracht aan je geliefde, je kind, … te komen.

Wat ik NIET begrijp is hoe gisteren alle ‘buitenlandse namen’ -exclusief de 2 Belgische die zich in Syrië bevinden effectieve straffen hebben gekregen en hoe de 2 ‘Belgische’ namen er met voorwaardelijke straffen vanonder muizen.
Wat ik NOG MINDER begrijp is dat diene onnozelaar nog 5000 euro morele schadevergoeding krijgt!!!

Hebben wij hem naar daar gedwongen???

Een kapitein die zijn schip verlaat als eerste, dat is een schande, zeker als 32 mensen het leven laten. Hij had een held kunnen zijn, moest hij zelf het leven gelaten hebben omdat hij met zijn schip en 32 passagiers verging, maar hij krijgt 12 jaar celstraf voor zijn dommigheid.

Een verwende Koreaanse dochter van de directeur van een vliegtuigmaatschappij krijg 1 jaar cel omdat ze verwend en kinderachtig deed en het vliegtuig dat aan het taxiën was deed stoppen omdat haar ‘ongevraagde’ nootjes niet in een kommetje geserveerd werden !!!

Maar bij ons, in ons Belgenland, krijgen geradicaliseerde idioten die er in slagen medelijden op te wekken, niet eens een effectieve straf??!!
Hoe lang gaat het duren voor de eerste aanslag gaat gebeuren?

4 gedachten over “In heaven, all the interesting people are missing.

Geef een reactie

