I drink to make other people more interesting

Ik drink !
Ik drink graag zelfs!

Maar zeer met mate, mijn moeder is tenslotte, hoewel ze dat zelf nooit zal toegeven een alcoholiste. Ik zie wat het met je doet fysiek en psychisch en hoe het je omgeving kan kapotmaken.
Afgelopen weken kon ze niet drinken, dokteradvies en bloedverdunners. Ze was aangenaam. Maar zodra haar ban erop zat, kreeg ik een stiepelzat telefoontje. Thsjah!

Maar dat wou ik niet vertellen.

Ik zocht voor Valentijn een cava, liefst een rosé en geen Codorniu en kornuiten want die ben ik zot gedronken en ik vind ze niet meer zo lekker.

In de Delhaize viel mijn oog op een fles die ik mooi vond. En ik kocht ze dus, meer voor het esthetische. En ze was lekker. Ik heb voor komende donderdag ‘een housewarmingske’ de brut gekocht. Ze dronk heel soepel weg, soms zit er een smaakje in een cava, waardoor je na een glas of 2 zegt, “neen dank je”. Dat is niet persé slecht natuurlijk, maar dat heb je dus niet bij deze fles.

Ik heb deze info gehaald van meersmaak.be. Als je even op de afbeelding klikt, kan je ze beter zien. Zeker eens proberen zou ik zeggen. Ze is de moeite !

Ik denk dat je ze enkel in Delhaize kan kopen momenteel.

Hola

4 gedachten over “I drink to make other people more interesting

  1. LJ

    Jep alleen al voor die verpakking zou ik ze kopen 🙂 🙂 Met de feestdagen is er iets te veel cava gedronken, zelfs een glas wijn smaakt me niet meer zo erg, maar ik ga het onthouden voor als ik ooit nog eens in de Delhaize kom.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

