We’re fools whether we dance or not, so we might as well dance

Om jullie mee te nemen in mijn wekelijkse sport heb ik hier enkele korte filmpjes over de oefeningen die ik wekelijks doe en de moves die ik aan het leren ben.
Is zit dus nog steeds op de basis 1 level en ben aan het werken om in de intermediate 1 te geraken.

Als jullie het tof vinden, wil ik bij nieuwere oefeningen ook hiervan een video posten. Komen er aan 🙂 De Gemini en de Scorpion.

Hier komen ze:

Hello Boys (daar ben ik verrassend goed in):

Superman (heb ik dus veel last mee, in de draai naar):

Lay Back:

Straddle:

Inverted Crucifix:

En de start van alles:
Klimmen:

8 gedachten over “We’re fools whether we dance or not, so we might as well dance

  1. Just a girl...

    Respect… ik weet niet hoe je het voor mekaar krijgt. Ik begin spontaan pijn aan mijn lijf te krijgen en ik denk al aan de blauwe plekken waarmee ik zou volstaan. In het idee al dat ik aan zo een paar zou kunnen hangen/slingeren 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. LJ

    Respect, inderdaad!
    Die Kirsten uit The sky is the limit ik vond (en vind) haar een vreselijk mens maar dat paaldansen daar viel mijn mond van open. Ge staat daar als leek niet bij stil dat het echt wel een kunst is. Dus… sport zo voort!

    Like

Geef een reactie

