Lush: 29

Nog geen review, maar wel heel happy.

Ik had al enkele keren gebeld Lush Antwerpen en de levering kwam maar niet. Maar plots, was ze er. Ze hadden 2 dozen ontvangen en er eentje opzij gezet voor me.
Niet goedkoop, absoluut niet zelfs (€182), ik doe mezelf waanzinnig veel pijn deze maand. Zeker omdat er ook nog een kapper was €96, ne wax €57 en paaldans €120. Dus mss moet ik aant lief vragen om me vrij te houden 🙂

Maar ik heb hem dus, deze:
Het zijn mijn foto’s niet, maar die van de site van Lush.be.

29_Gift_Hero_B square-360x360-360x360

29_gift_Web-360x360-500x500

De doos is super stevig. Ik ga ze nu niet bv als handbagage kunnen gebruiken, maar de kwaliteit is echt wel top.
Het verhaal achter de doos is volgende (komt van de site):

Limited edition cadeau 29 neemt je mee op een reis door onze geschiedenis. We hebben het cadeau 29 genoemd omdat onze allereerste winkel op High Street 29 in Poole werd geopend (en je vindt deze winkel daar nog steeds!). In dit cadeau vind je de lievelingsproducten van onze oprichters en productuitvinders, samen met echte klassiekers, typische Lush uitvindingen en producten die je alleen in deze verpakking vindt.
De verpakking is ontworpen door MinaLima en doet je denken aan een ouderwetse reiskoffer.

Op de koffer hangen stickers die alle plaatsen weergeven waar ze fabrieken hebben.

Dit zit er in de doos:

Dirty Toothy Tabs: Deze heb ik al gebruikt en ze zijn echt goed.
Movis gezichtszeep
Formulae Known As (100g)
Tisty Tosty bath bomb
Karma zeep 100g
Honey I Washed The Kids zeep 100g
Ultimate Shine shampoo bar
Therapy¿ massagebat
Blackberry bath bomb
Dragon’s Egg bath bomb
Whoosh shower jelly 100g
Happy Hippy showergel 100g
9 to 5 cleanser 95g
Blue Skies and Fluffy White Clouds bubble bar
Ultrabland cleanser 45g
Dreamtime bath melt
D-Fluff Strawberry Scheerzeep 100g
Supertramp shower gel and bubble bath
Bubblegum lip scrub
American Cream conditioner
The Olive Branch showergel
Mind Cleanser bubble stone
Dream Cream bodylotion
29½ High Street zeep

Ik weet het, het is seniel dat ik er zoveel geld aan uitgeef, maar ik denk echt wel een specialleke en een uniekske op de kop te hebben getikt nu.

Geef een reactie

