For most of history, Anonymous was a woman.

Vorige week deed ik buiten de wreed gewone dingen, maar ook enkele speciallekes.

We gingen naar Lionel Richie. Ik ben blij dat ik hem hoorde en zag, maar het vet is van de soep. Ik heb 200 foto’s, zijn gezicht beweegt niet meer. Zo jammer. Zijn stem is fantastisch, maar niet meer zo zuiver als vroeger.

Hier toch een kleine impressie:

IMG_0308 (Small)

IMG_0790 (Small)

IMG_0791 (Small)

Vrijdag gingen we naar de school van de dochter van het lief om enkele zaken te bespreken en daarna eten bij mijn beste vriend en zijn gezin.
Ik ben meter van hun jongste.
Hier ineens een eerste glimp van mezelf 🙂

IMG_1046 (Small)

Zaterdag was het halfjaarlijkse diner met de familie vna het lief. Allemaal gezellig, maar het is altijd in een wokvilla of colmar en dat komt me zo de strot uit.

Ook de ruzie achteraf met de dronken schoonvader was niet prettig. Ik ga hem daarover aanspreken, wanneer hij nuchter is.
Het was meer gericht naar mijn lief, maar eigenlijk zijn zijn onderliggende frustraties bij mij. Het feit dat mijn vrienden, die zoals jullie weten voor mij, mijn familie zijn, altijd overal bij zijn en dat zijn familie nooit uitgenodigd wordt.
Maar dat is een keuze van mijn lief, hij mag vragen wie hij wil. Feit is dat mijn vrienden er steeds staan.

Zondag was een superchill dagje. We zijn naar een ex-collega van me geweest. Ik heb gestreken, opgeruimd (vrijdag was het grote kuis geweest), gelezen, gewandeld, … .
We gingen eten bij La Famiglia in Waasmunster, maar dat trok op niet veel.

5 gedachten over “For most of history, Anonymous was a woman.

  1. LJ

    “Zijn gezicht beweegt niet meer”, hahahahahaha 😀
    Dat is toch mooi, dat je je vrienden als familie beschouwt, als zij er altijd zijn voor je. Jammer dat je schoonvader dan zo ‘jaloers’ moet reageren… Lijkt me eerder zijn probleem dan het jouwe, maar als je dan (ook nog eens zat!) erover ambras moet maken…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

