I love you as certain dark things are loved, secretly, between the shadow and the soul

De dagen vliegen voorbij en ik voel me zo ontzettend moe en hormonaal.

We hebben een weekje smartmat achter de rug, het was lekker. Het is toch erg gemakkelijk.
Vanavond gaan we naar een afterwork in Sint Niklaas. En kennis van me haar vriend organiseert het en ik dacht ‘laat ons er eens naartoe gaan’. Morgenvroeg ga ik wandelen met de hond, het lief en een vriendin en daarna geef ik thuis een ontbijtje.
Het plan was te ontbijten in een steengoede bakker, maar die is volzet tot 18 april. Vreemd hé, maar wel een pareltje van een bakker.

Maandag komt de dochter en begint de paasvakantie.
Haar week is superdik gevuld eb dat is zeker niet slecht, want normaal beginnen we zondag aan het dak. Met ons tweetjes. Ik heb er schrik van, want een dak is toch mee één van de fundamenten. MAar we meoten besparen om de badkamer en keuken te kunnen doen.

Intussen zoek ik via Taxistop naar een housesitter voor tijdens de zomer en in september, maar ook dat is niet makkelijk als je in verbouwingen zit. Ik ben daar liever ook heel erg eerlijk in, het is aan de oppasser om erdoor te kunnen kijken.

Intussen ben ik bezig met een grote kuis thuis, ik heb grote stapels liggen die in kaften moeten geraken met onderverdelingen, koken, koken vrienden, koken kids, drank, desserts, DIY, weekendideetjes, reisideetjes, resto’s, …. . Je kent het wel. Ik doe elke avond een stuk tot mijn rug teveel pijn doet.
Ook met de dieren moet je elke dag bezig zijn en zeker als je het thuis leefbaar wilt houden.

Ook ben ik stilaan aan het uitkijken naar een kitten die een goede thuis kan gebruiken. Ik mis mijn poes nog waanzinnig, maar ik ben wel klaar. Ik heb teveel liefde in me zitten. Als een zo’n stumpert kun helpen, waarom niet.

Ik voel me soms een beetje alleen in dit alles. Ik weet wel dat mijn lief bezig is met het dak, maari k ben dat ook en met al de rest. Hij kan dan zo zuchten als ik er iets van zeg.
Eerlijk, ik heb het gevoel dat het niet altijd even fijn is om het sterke geslacht te MOETEN zijn.

Een gedachte over “I love you as certain dark things are loved, secretly, between the shadow and the soul

Geef een reactie

