Things change. And friends leave. Life doesn’t stop for anybody.

Er is iets dat blijft hangen van afgelopen weekend. En ik wil niet dat het blijft hangen maar dat doet het wel.
Ik heb van nature nogal brede schouders. Ik ben maar aan het wachten tot die epauletten hype terugkomt, dan ben ik safe. Natuurlijk, mijn paaldans maakt dan niet beter.
Mijn armen flubberden zo’n beetje (nogal behoorlijk) 8 maanden geleden, maar dat is er dus niet meer (pakken minder).

Ik loop zelden rond zonder mouwen, alleen tijdens de sport en thuis. Maar ik heb dus een jumpsuit gekocht bij Vente-Exclusive een 6 maanden geleden en die is heel erg flatterend. Maar die heeft geen mouwen. Maar ik besloot hem te dragen. Want tenslotte, hij is wel erg lichaamsvriendelijk.

Zaterdag op de bowling wenkt de grootmoeder van de dochter van het lief me (volg je nog) en zegt volgende tegen me ‘Zeg, amai, ik zie terwijl je een bal gooit dat je armen wel heel erg gespierd zijn en je rug, je bent precies een bodybuilder’. Ik antwoordde met een woord ‘paaldans’.
Maar het blijft hangen. Het is niet leuk om dat als vrouw te horen. Ik ben al redelijk lichaamsbewust van mijn gebreken, het zogenaamde zelfvertrouwen dat ik uitstraal is effectief enkel de uitstraling, dat is neit de werkelijkheid. Niet zo’n fijn momentje dus.

Op 27 juni ga ik een nieuw familielid halen onder de noemer van een poes. Ik ben erg opgezet. Ik ben gewoon heel erg blij.

Heb ik jullie trouwens verteld dat ons dwergpapegaaikes, 4 kindjes hebben gekregen? Ik dnek dat ze intussen al 5/6 wekend zijn, want ze komen stilaan uit hun nestje. Maar mama en papa zijn heel erg beschermend. Ik weet niet goed wat er mee te doen. Ik wil ze niet naar een winkel brengen in elk geval.

Deze morgen grote crisis met mijn broerke. Hij is (momenteel) uit elkaar met zijn liefje. Maar ik kan er nog niet te veel van zeggen, want hij is compleet in de war. Dus ik ontrafel eerst en vertel er dan meer over.

Ik moest nog iets vertellen, maar ik ben het vergeten. Dat is dus voor straks of morgen als ik het me terug herinner.

10 gedachten over “Things change. And friends leave. Life doesn’t stop for anybody.

  1. LJ

    Ik wil ook een foto van de nieuwe gezinsleden!
    En ik zou veel geven voor een wat gespierder lijf hoor, ik draag geen open bloesjes meer omdat mijn bovenarmen te dik zijn, enfin, spieren zijn mooooi! (Maar ik snap je onzekerheid wel; zo heb ik gespierde kuiten en vroeger vond ik dat mooi maar nu vind ik ze te dik, ik denk dat bij vrouwen er altijd iets is waar ge niet content mee zult zijn).

    Liked by 1 persoon

    1. lifeisagardenofquotes Berichtauteur

      Wel de fotootjes staan er. Het is echt een onzekerheid in combinatie met de 15 – 18 kilo die erbij gekomen zijn. En het valt me niet alleen op aan mijn kleren, maar vooral op foto’s. Maar er iets aan doen … dat lukt me ook niet. Geen wilskracht.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

