Never esteem anything as of advantage to you that will make you break your word or lose your self-respect

Om met de deur in huis te vallen… Dot is dus wel degelijk Dexter.
We hebben een kleine man in huis. Die me slapeloze nachten geeft. Sinds afgelopen nacht, denkt hij dat spelen tot de opties van de nachtactiviteiten hoort. Niet alleen ik zie af, maar ook de hond die naast me slaapt (op de grond). De enige die er geen last van heeft is mijn lief.

Gisteren kwam ik thuis en ik voelde ene rare vibe, ik stond direct gespannen. Ik zag in de keuken ene beetje pleister op de grond liggen, in de woonkamer een doosje, een postkaart en verder nog een beetje pleister. Ik panikeerde, want ik dacht ‘Er is iemand binnen geweest’. Toen dacht ik, ‘denk rustig en rationeel na’ en ik draaide me op naar het vogelkot. En inderdaad, alle 6 vogels vlogen los rond en hadden de tijd van hun leven. Een paar uur laten zaten ze er terug in op 2 bandieten na.

Ik heb geleerd door bv naar Telefacts te kijken, dat de actualiteit niet correct is. Ik kijk er trouwens niet meer naar. Ze controleren niet wat de mensen die geïnterviewd worden zeggen en als die mensen dan nog over andere mensen praten, gaan ze niet naar die andere mensen om de feiten te controleren.

De kranten bulken van de fouten en verkeerde informatie.

En de boekskes staan vol met mensen die mensen kennen via of niet via. Gratis reclame voor vrienden. Zo ontdekte kreeg ik bevestiging afgelopen week in Flair. Iemand die een tijd voor Sanoma werkte, maar nu op zichzelf is begonnen krijgt reclame onder het mom van, ‘ooo kijk wat ik net heb ontdekt en wat je zeker niet mag missen’.
Ik wist trouwens dat het enkel maar afwachten was tot ik het zou zien verschijnen.

Maar ik was toch teleurgesteld, want wat is er nog waar en niet waar? Waar is de objectiviteit naartoe?

2 gedachten over “Never esteem anything as of advantage to you that will make you break your word or lose your self-respect

Geef een reactie

