Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about the universe.

Wel wel, het was een weekendje.

Vrijdag naar de tandarts om een gaatje opnieuw te laten vullen. Ik heb 2 gevulde gaatjes en de vulling uit één van die gaatjes was niet meer.
Bij de tandarts aankomen, onder verdoving en dan ineens zijn gezicht boven mij “Ik vrees dat ik slecht nieuws heb”. Het was dus mijn wijsheidstand die een chirurg had geweigerd om te trekken omdat hij eigenlijk te veel naar het midden staat, ook al staat hij achteraan, en die moest dus nu getrokken worden, want de barst zat tot in de wortel.
Ik kan u vertellen, mijn vrijdag en zaterdag en zondag waren hierdoor niet schitterend.

Zaterdag gingen we naar Dreamland en kon de dochter cadeautjes kiezen met de bonnen die ze had gekregen. We reden ineens langs enkele tegelwinkels, dierenwinkels, … .

Zondag was het schoolfeest en stond de dochter nerveus voor haar optreden en de plusmama had stress omdat ‘de ex’ er weer zou zijn.
Ik wou het niet aan mijn hart laten komen en besloot, mijn jeans met een t-shirt aan te doen in plaats van me op te dirken, maar deed er wel een hoge hak onder en stond net iets langer aan de spiegel.

Nadat we dat overleefd hadden gingen we aan de grote markt van Sint Niklaas iets eten. Wandelend naar de wagen was mijn lief bezig over de houtstructuur die er op de grond ligt en dat die zijn beste tijd heeft gehad. Ik hoorde nog’Pas op’ en toen ging mijn licht uit.
Er staan bronzen beelden en ik ben daar vollen bak tegen gelopen.
Man, ik begon te wenen van de pijn. Ook mijn ego had een deuk, want de grote markt en de terrassen zijn nooit leeg. We zijn dinsdag maar mijn bult is nog niet veel kleiner. Het lief reageerde nogal laconiek met ‘alle dan ben je een beetje groter nu’.

Dexter groeit als kool intussen. Ik zal af en toe wel een foto plaatsen.

We zijn gisteren aan project ‘badkamer’ begonnen. Het was nog maar enkel de kamer leegmaken. We offeren een logeerkamer op om de badkamer te vergroten. We hebben ene zwart vrijstaand bad gekocht en daardoor is eht idee ‘zwart-wit’ thema opgedoken.
Met de jaren zal er parket komen, maar omdat de geraamde kost voor het huis 12.000 euro is en we die nu beter kunnen besteden dacht ik aan kurk of een gewone tegel voorlopig. Zijn er nog ideetjes?

7 gedachten over “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about the universe.

Geef een reactie

