To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.

Het weekend was een beetje triestig ten huize Quotes.

Zondag althans.
Ik zet sinds kort de konijntjes buiten als het goed weer is en een tamelijk grote ren. Elmo is daar niet zo’n grote fan van, maar Molly was net, of ze leefde helemaal op.
Dus gisteren voor we naar Zelzate trokken en nadat ik het weer had gecheckt online, mochten de nijntjes buiten.
Als ik dan thuiskom is het eerste dat ik doe, checken of ik al mijn dieren nog heb. Dat is een overblijfsel van toen ons Anna is overleden.
Ik ga u de lange versie besparen, maar Molly is gisteren gestorven. Ik vermoed dat ze een hartaanval heeft gehad. Het was een verjaardagscadeautje van ons moeder. Niet dat ik haar daardoor minder graag zag, maar ik zat toen niet te wachten op een konijn.
Ik whats-appte een vriendin die me onmiddellijk wou helpen met een nieuwe konijn. Maar ik heb er teveel verdriet van, van die beestje. Ik heb haar begraven in een doos met stro en haar lievelingsspeelgoedje.

Hieronder een paar foto’s die ik vorige week heb genomen van Molly, ze is het grijze konijntje.

20150604_171338 (Small)

20150604_172653 (Small)

20150604_173237 (Small)

20150604_174024 (Small)

11 gedachten over “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.

  1. K.

    Spijtig, altijd triest. Wij hebben een oudere dakloze Duitse herder in huis genomen en die heeft vorige week een kip doodgebeten…Enfin het beestje leefde nog en gelukkig was er net een vriend die haar uit haar lijden heeft verlost.

    Like

Geef een reactie

