Leuke sites ….

Deauty

Ik heb hier intussen bijna 2 jaar een abonnement. Vroeger was het 15 euro per maand, intussen is het 16,95 per maand of 185 euro voor een jaar.
Ik geef het nogal eens makkelijk cadeau voor 3 maanden aan familie en vrienden. En het valt dan voor dat ze zeggen ‘Ik wil nog een Deauty krijgen van je’.
Wat is het? Het is een mooie box waarin steeds een aantal staaltjes steken, soms ook en minimum 1 full size product. Het leuke is dat het meestal merken zijn die je niet kent.

E.L.F.

Het is een make-up lijn voor weinig geld. Echt !!
Bovendien is het gratis verzending vanaf €60. De producten zijn ook goed van kwaliteit.
Je kan je bezoekje aan de Kruidvat dus wel eens skippen.

Boozyshop

Het is eigenlijk in lijn met de vorige site, maar met gratis verzending vanaf 40 euro. In alle eerlijkheid ik heb er nog nooit besteld en kan dus niet beoordelen.

Het zoete magazijntje

Helemaal geen site voor mij, maar ik weet dat er een paar creatievelingen onder mijn lezers zijn. Ik vond hem toen ik op zoek was naar glitters. Deze site helpt je om al je bakfantasiën waar te maken.

RainPharma

Ik ben een waanzinnige fan, zeker van hun scrubs, hoewel deze van Rituals ook zeer goed zijn.
niet de goedkoopste, maar zeker waar voor je geld.

7 gedachten over “Leuke sites ….

  1. knightdubois

    Ik ben ook abo van in den beginne en ik geef ni op, het blijft elke maand leuk om zo’n doosje te openen en die doosjes die gaan alle kanten op : (schoon)moeder, schoonzussen, nichtjes, vriendinnen en je hebt altijd kadokes in huis (a, ja want ik gebruik ni alles wat ze in die dooskes steken) rainpharma ben ik geen fan van, ik vind ze ni lekker ruiken (tja smaken verschillen hé) en jaren geleden besteld ik al eens iets bij E.L.F.
    Meer zulke linkjes mag !!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

