You know you’re in love when you can’t fall asleep because reality is finally better than your dreams

Ik moet het toegeven, het is erger achtergelaten te worden dan achter te laten.

Mijn lief is voor de eerste keer naar een opleiding in het buitenland en ik dacht daar even stoer over te doen, maar gisteren toen we gezellig in bed afscheid aan het nemen waren van elkaar, begon ik in plaats van klaar te komen te wenen. Mijn lief schrok zich een hoedje, maar wist me snel te troosten.
Ik ben trouwens ook nog klaargekomen daarna.  🙂

Ik was hem gaan afzetten aan de carpool, waar zijn collega aan het wachten was en dan kom je thuis en denk je ‘Shit, ik woon in een groot huis en ik ben hier alleen’.
Waar is die mag-lite? (grote sterke pillamp).

Ik at trouwens als avondeten 2 ijsjes en een penny.

Onzen Dexter was dan voor het eerste superbraaf in bed en dacht waarschijnlijk dat ik erg vervelend was met al mijn draaien.

Ik stond deze morgen op met barstende hoofdpijn en dacht vervolgens ‘Shit, straks kippeneten gaan halen en niemand om die zware zak naar het kippenhok te dragen’.

En omdat Dexter toch samen met de blog meegroeit, hier enkele nieuwe foto’s.

20150606_191224 (Small)

Een beetje buiten in de tuin zitten

20150612_193012 (Small)

Een beetje lezen

20150612_203728 (Small)

Wat erg vermoeiend is …

20150619_161236 (Small)

Strijken? Ik help graag

20150621_195325 (Small)

Ik zal bij je blijven als de ‘papa’ weg is…

20150621_202359 (Small)

Maar dat is alweer erg vermoeiend …

20150621_203021 (Small)

En de oudste van het gezelschap begint héél langzaamaan te ontdooien.

18 gedachten over “You know you’re in love when you can’t fall asleep because reality is finally better than your dreams

  1. Sammie

    Ahh Dexter ziet er zo leuk uit! Mijn Tommy moet in juli 3 dagen naar Berlijn, ik weet het, 3 dagen is niks maar ik ben zo’n onzekere muts die al gelijk aan vreemdgaan denkt enz, mijn ex vriendjes deden dat allemaal en de angst blijft toch zitten. Ik zie nog wat emo tranen tegemoet in juli..

    Liked by 1 persoon

    1. lifeisagardenofquotes Berichtauteur

      Aaah dat speelt ook in mijn achterhoofd, vooral om dat hij wat minder ervaring heeft. Ik ben 11 jaar op businesstrips geweest met alleen maar mannen en ik heb 11 jaar gezien hoe ze vanaf de eerste avond vergeten dat er thuis iemand hen mist. Dus dat speelt bij mij ook, maar ik probeer er niet aan te denken. Ik ben veel beter als alle vrouwen die hij daar kan tegenkomen. Met mijn unieke persoonlijkheid kan hij maar beter geen risico’s nemen 🙂

      Liked by 1 persoon

  2. Corvus

    Wat een mooie katten, gelukkig bieden die toch wat troost. Tja als je gewoon bent samen te leven met iemand, kan ik me wel voorstellen dat het erg of vreemd is als je die andere een tijd moet missen (denk ik – ik weet het niet uit eigen ervaring). Sterkte.

    Liked by 1 persoon

  3. LJ

    Hihi, ben ook niet graag alleen thuis, maak me dan constant zorgen, waar is hij, leeft hij nog, denkt hij wel aan mij, wat als er een inbreker komt, :aaaah:
    Gisteravond nog. En dit was mijn avondmaal: een halve pot B&J en twee pakjes dinokoeken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

