All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.

Nog een hele dikke week en dan vertrekken we met de wagen naar Kroatië. Mijn kindje gaat mee, dat is Sam. En het kindje van mijn lief gaat mee. Die heeft 2 benen in plaats van 4 poten. Ik heb haar koffer gisteren klaargemaakt, terwijl het lief aan het kappen was in de badkamer. Natuurlijk krijg ik er niet alles in, maar ik heb al haar kleren er toch netjes in gestoken ingestompt.

Ik ben een stresskonijn als we op vakantie gaan, ik heb nu het gevoel al dat ik niets rondkrijg. Dit weekend ga ik onze koffer (enfin grote sportzak) maken. Het lief zeurde al een beetje afgelopen week, want systematisch hou ik de t-shirts achter die ik mooi vind en ik mee wil nemen op vakantie.
Ik vraag me af, het is de eerste keer op een kamping, in een bungalow, of ik wel plaats ga hebben om alles weg te krijgen. Ik maak me geen illusies, de foto’s zullen wel met een breedbeeld getrokken zijn.

Hier gaan we zitten.

Ik heb enkel uitstappen gepland voor ons en een middag alleen voor de papa en dochter en mezelf en de hond. Kwestie onze tijd toch een beetje eerlijk te verdelen.

Wat staat er op de planning:

2015-08-07_120637

De Istralandia is voor de papa met zijn dochter. Het is een waterpretpark, waar zeer logisch geen honden binnen mogen.
Die namiddag gaan we naar Novigrad.

Dus al er nog mensen zijn die naar Istrië gaan en niet graag plannen, geef me een seintje en ik stuur mijn planning door.
Ik heb er ook nog van Porto, de Auvergnestreek, de Azoren en ik heb nog ergens een NY steken. Ik ben ze nog maar recentelijk beginnen opslaan op mijn schijf, anders was het aanbod iets groter geweest.

4 gedachten over “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.

Geef een reactie

