Bodyshop: Virgin Mojito

Het is weer eventjes geleden, dus hier komt er nog eens eentje.
Mijn lesbisch vriendinnetje, die vroeger een beetje ‘boyish-er’ was, is dat nu minder. Ik vertelde haar dat lesbo’kes ook roze mochten dragen, hakjes mochten aandoen, dat daar niets mis mee was. Een ik denk niet dat het niet is dat ze niet wou, maar dat ze een supervrouwelijke vriendin nodig had om haar dit te vertellen. Want voor ik in haar leven was, had ze geen echte ‘vrouw’ vriendin, die iets weet van hakken, make-up, shampoo, lippenstift, ….

Zijn was het liefje van mijn schoonzus. Intussen zijn beide relaties over, maar onze vriendschap eens zo sterk.

Nu heeft ze me een tijdje geleden iets gegeven.
Namelijke de Virgin Mojito Body Scrub van de Body Shop. Ik hem hem gekregen dus de prijs daar moet ik voor spieken op de website. Die zou 18 euro zijn.

virgin mojito

Als ik onder de douche sta en ik draai het deksel eraf, dan denk ik ‘Wat een fantastische geur is dit’. Hij ruikt waanzinnig fris, niet fruitig, maar erg fris. Echt heerlijk naar limoentjes.
Ik ben mijn scrub van Rituals gewoon, dus als ik met vingertoppen in de scrub doop, denk ik ‘goh dat voelt vreemd’. Hij is ‘blubberig’. Ik bedoel dat zeker niet negatief.

Het is een hele zachte scrub, je kan zelfs je gezicht ermee scrubben.
Je hebt niet de koude sensatie als je uit de douche komt.

Ik vind het een hele leuke scrub, maar net iets te fijn voor mijzelf persoonlijk.

Ze gaf me ook een bodybutter, ze zei dat ze die er gratis had bijgekregen en het niet gebruikt. Ze zou eens moeten weten dat ik van de bodyshop een stuk of 15 butters heb, waarvan 7 nog van de Love serie die eruit is. Die heb ik toen in bulk gekocht.
Deze butter zou 16 euro kosten.

2015-08-07_142718

Dus ik dacht, ik vat de koe bij de horens en smeer hem onmiddellijk. Hij wrijft heel gemakkelijk uit, maar trekt niet onmiddellijk in. Ik moet altijd goed wrijven bij mijn ellebogen want die zijn erg droog. Ik zat daarna in de zetel naar mijn serieke te zien als mijn lief zegt ‘Amai uw tetten glinsteren nogal’, waarop ik besluit mijn dames even te bekijken en inderdaad, stevige bling op de borst.
De dag daarna op het werk ben ik de hele dag blijven blinken. Nu dat is wel heel erg fijn.

7 gedachten over “Bodyshop: Virgin Mojito

Geef een reactie

