An eye for an eye will only make the whole world blind

Het is officieel, de laatste werkweek voor de vakantie is aangebroken.

Ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik zo loemp ben geweest, de vakantie te plannen tijdens de loonperiode. Ik moet dus vanuit Kroatië de lonen doorsturen of hopen dat onze boekhouder, met wie ik het afgelopen 2 maanden samen heb gedaan, voldoende begrepen heeft om het tot een goed einde te brengen.
Ik ga het sowieso trachten zelf te doen, maar het zal dus van de wifi afhangen ginder.

Dan komt er bij dat het een nieuwe bestemming is en iets wat ik niet ken, daar sta ik altijd een beetje huiverig tegenover.

Met de hulp van een blog/FB vriendin, ik mag haar naar mijn gevoel intussen zo wel noemen, ben ik optimistischer over mezelf. Goede moed heeft ze me gegeven. Hoewel het niet makkelijk zal zijn, want ik ga ook in september en oktober op vakantie. 🙂 Maar ik zie het weer een beetje rooskleuriger op mijn gewichtspad.
Ik moet niet doen alsof ik waanzinnig dik ben, maar zoals jullie konden lezen, ik ben maar 1.58 meter en ik weeg tegen de 80 kilo.

Ik ben nog steeds grote voorstander van anonimiteit, maar onder het moto ‘ik toon ook dat ik jullie vertrouw’ want ook in onze blogwereld is dit belangrijk, heb ik vorige week 3 foto’s getrokken op het werk (ik heb de indruk dat ik veel blauw draag, ik stond er niet echt bij stil), ik heb thuis geen grote spiegel. Dit omdat jullie je dan een beter beeld kunnen vormen van wat er in me omgaat en hoe ik me voel bij mijn lichaam.

20150804_091857 (Small)20150803_072935 (Small)2015-06-29 14.21.27 (Small)

9 gedachten over “An eye for an eye will only make the whole world blind

  1. Wildcard

    yep donker blauw 😉

    Ligt het aan mij of kan ik alleen maar je eerste foto in’t groot bekijken en de middelste en die van de dochter denk ik, niet?

    Geniet van je vakantie en voorzichtig zijn in Kroatië daar hé 😉

    Like

  2. LJ

    Neee door je vorige postje dat ik echt, hoe dik is die niet, je hebt jezelf echt omlaaggehaald hoor (doen we dat niet allemaal…)! Het valt toch keigoed mee!!! En afvallen doe je met kleine stapjes, een kilo per keer desnoods, als je als doel -10 instelt lijkt dat zoveel ineens.

    Like

Geef een reactie

