Give a girl the right shoes, and she can conquer the world

Afgelopen weekend is voorbij gevlogen.

Zaterdag stond in het teken van de badkamer. We hebben ons er al mee verzoend dat ze niet klaar zal zijn als we vertrekken in september. We hebben een beetje teveel tegenslag gehad. Ik toon nog geen foto’s, omdat ik nog geen voor en na kan tonen.
We offeren een logeerkamer op om de huidige badkamer te vergroten. Een inham van de gang maken we gelijk zodat dat de bergruimte voor de handdoeken wordt en we daar ook de wasmachine en droogkast kunnen zetten.
Maar we moesten eerste het bestaande bezetsel eraf kloppen, de elektriciteit leggen en dus ook alle voorbereidingen maken om de elektriciteit en het water (de waterbuizen) in de muren weg te krijgen. Dan de muren schilderen met iets waardoor de UP210 (waterafstotende knauf) beter kleeft, de muren verder voorbereiden en dan dit weekend hebben we 1 muur bezet. Dat ging goed en we waren blij, eens geen rotdag met tegenslag.
We staken de BBQ aan en ik maakte een slaatje klaar. Nog even een korte pauze want de kleinste poes was in haar eerste boom gekropen en we moesten haar dus achterna.

Plots hoor ik iets, het is intussen 19.30 ongeveer. Ik kijk op en roep naar mijn lief ‘Sjoe we hebben een probleem’, terwijl ik spurt naar een emmer. Boven de keuken komt dus de badkamer en er was een koppeling van het warme water van de buis gesprongen en heel de logeer/badkamer stond onder water en het zeek nu in de keuken. Heel de keuken onder water.
De hoofdkraan toegedraaid en wachten tot de buis leeg was, mijn lief aan het vloeken en moorden aan het plegen in gedachten en ik dacht praktischer. Eerst eten dan opkuisen. Ik heb er kuisproduct overgegooid en ineens de keuken gepoetst.

Dan heb ik mezelf in bad gezwierd met ne Lushbal, dik verdient, al zeg ik het zelf. Ik wou ook nog een masker zetten, want die knauf droogt je waanzinnig uit, maar dat was ik vergeten.

Ik had al wel een uur ervoor een douche genomen, mijn haar gewassen en na die douche mijn haar ingesmeerd met kokosnootolie zodat het kon intrekken.

Dat was onze zaterdag!

7 gedachten over “Give a girl the right shoes, and she can conquer the world

Geef een reactie

