Sites

Als alles goed verlopen is, ben ik nu op vakantie.
Ik heb nog eens een overzichtje met enkele sites, vanalles door elkaar.

Eerste en vooral deze:

Zooplus.nl. Ik zet de NL er zeer bewust achter, want de BE is iets duurder. Ik bestel hier 85% van alles voor de dieren. Eten, speelgoed, accessoires. Ik heb ook ingetekend op het spaarplan, waardoor er op elke bestelling nog eens een extra 3% korting is. De prijs die er voor moet betalen, heb je meestal terug na je eerste bestelling.

HappyBlueBox. Nog niets mee gedaan, maar het kriebelt heel sterk om er eens een abonnementje van 3 maanden te nemen. Iemand reeds ervaring mee?. Het verschil tussen de Girls and Women zit hem vooral in de kleurtjes die je toegestuurd krijgt, die van de girls zijn dus iets feller.

Acaza.Be. Ik heb al verscheidene zaken besteld, van wallpaper behang, tot accessoires om het huis op te vrolijken. De service die je hier krijgt is van hoogstaande, excellente kwaliteit. En ze leveren razendsnel. Iets niet 100% in orde, ze fixen het onmiddellijk. een  echte aanrader.

John Beerens. Ook nog niet besteld, eerder toevalig opgekomen. Ik hou van de producten van Ahava en ik zag ook dat hij Kardashian Beauty heeft. Nu sowieso wil ik iets bestellen, omdat ik een Kardashian fan ben. Ik heb zijn prijzen vergeleken met anderen, die zitten goed, maar over de service kan ik dus nog niets vertellen.

Pit Pit Ik bestel hier zaken die we in de gin gebruiken, maar ook speciale bloemen (meel), kokosnootolie, ‘superfoods’. Ik check echter wel de prijzen met het natuurhuis, want soms zijn ze niet goedkoper. Ik heb ook al met elke bestelling wel wat leveringsproblemen gehad. Ik heb tot hiertoe 3 bestellingen geplaatst. De producten zijn goed, maar de service een tikkeltje minder. Ze zijn wel steeds zeer vriendelijk aan de telefoon, maar het kan in theorie niet de bedoeling zijn dat je ze moet bellen.

Poopycat . Ik twijfel al eeuwen. Ik vind het een superconcept, zowel de kattenbak, als de blocks. Nu de kattenbak, dat is niet zo heel goedkoop als je weet dat ik de bak bij ons 2x per week proper maak en zakken van 8 euro koop in de Carrefour. Daar komt ik 2,5 mee toe. Wat denken jullie er van?

8 gedachten over “Sites

  1. solosanne

    Zooplus is geweldig. Zoveel keuze en ook vaak veel goedkoper dan andere winkels. Tip voor je, als je weer gaat bestellen ga dan eerst naar zwerfkat.com en klik op de banner bovenaan de homepage naar Zooplus. Zij krijgen dan een percentage, komt zo goed terecht! ❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

