Deauty Augustus 2015

Deauty bestond afgelopen maand 3 jaar in België en  ze hebben een feesteditie opgestuurd.
Niet zozeer in hoeveelheid, maar wel in full-sizes.

Hier de foto, het stak alweer in een praktisch zakje.

2015-09-03 06.18.04 (Small)

De foto is niet heel erg duidelijk, hij is en te snel getrokken en het drukke motiefje helpt ook niet.
Maar wat zat er in?

1)
Exquis à Lèvres van T.LeClerc (uiterst rechts). Dit is een lipstick in potloodvorm en is dus redelijk praktisch in gebruik. Hij heeft een hydraterende formule. De kleur ‘Rose Voloptueux’ is een dieproze niet hele donkere kleur. Ik heb hem gebruikt en hij bleef goed tot ik een kopje soep had gegeten. Dan moest ik bijwerken, want ik had enkel nog lipstick aan de buitenkant van mijn lippen, wat vreemd oogt.
Te koop voor 18 euro.

2)

Heel handig, deze antibacteriële handgel. Deze Merci Handy Hand Cleansing Gel is ook een fullsize product. Deze handgel bevat Vitamine E en hydraterende parels wat je handen superzacht maakt.
Ik ga hem meenemen op vakantie. Hij kost 3 euro.

3)
De Unani Dermo Defence Face Mist. Ik ken het merk niet.
Deauty zegt dit:
Deze Dermo Defense Face Mist zorgt voor een broodnodige verfrissing tijdens zwoele zomers of stressy kantoordagen. Dit product herstelt het PH-niveau van de huid en laat en subtiele geur achter. Tip: gebruik de Dermo Defense Face Mist ’s morgens om je make-up te fixeren.
De koste 14 euro voor 125ml.

4)
Een mini van Shiseido, de Advanced Super Revitalizing Cream.
Het is de ultieme strategie tegen vroegtijdige huidveroudering.
Het exclusieve Bio-Revitalizing Complex versterkt de elastische vezels zodat ze het vermogen hebben om beschadigde huidfacetten hun ideale vorm terug te geven. Wanneer de vorm van alle facetten wordt hersteld, krijgt het hele huidoppervlak nieuwe kracht.
Het resultaat is een huid die onmiddellijk zachter en soepeler is en na slechts één week ziet de huid er jeugdiger uit. Na vier weken is uw huid opnieuw volledig zacht en opvallend verbeterd.
Deze gezichtscrème is zowel als dagcrème en als nachtcrème te gebruiken.
Hij kost 97 euro in fullsize. Ik ben sceptisch, maar voor die prijs moet hij toch wel iets doen hé?

5)
Tot slot, Het Bare Necessities Highlighting Pencil van Jelly Pong Pong.
Heel fijn om te weten is dat ze niet getest zijn op dieren, enkel friends & family. Dit potlood kan je zowel als highlighter pen gebruiken, oogschaduwbasis, concealer of eyeliner om je ogen een wakkere uitstraling te geven.
Ik zou hier toch wel eens een videolog van willen zien die toont wat je er net allemaal best mee kan doen, want ik vind de kleur uitdagend om als concealer te gebruiken.
De prijs hiervan is 16 euro.

4 gedachten over “Deauty Augustus 2015

Geef een reactie

