Creativity is intelligence having fun

Dit weekend was veel te snel voorbij. Dat ik niet stond te springen om terug te gaan werken, maakte dat het nog sneller leek te gaan.

Zaterdag pikte ik mijn vriendin op om even naar de vreemdelingenmarkt te gaan in Antwerpen. Dat werd dus een bezoekje aan de vreemdelingenmarkt, klein ontbijtje in de Zwazo, even langs de Fnac en een koffie bij Maurice in de boerentoren, dan naar de Boekenvoordeel en de Lush, de pop-up van Miss Hobo, Flying Tiger, terug de wagen in naar Sint Niklaas, naar de stationsstraat naar Perron 87 en naar De Banier en nog iets gaan drinken bij Soep&zoet.
Ik was thuis om 17.00 uur.

Zondag gingen we naar Pairi Daiza. Dit was op uitnodiging van DVV-Record Bank en was zeer goed georganiseerd. Wat zat er in? Tickets, parking, een kaart met geld op om te eten, een bon voor een vieruurtje, een bon voor een goodiebag. Het was top.
Er was wel teveel volk, maar daar kunnen zij niets aan doen. En het is natuurlijk een heel eind rijden hé.

Maar alle plannen die zorgen dat ik andere dingen die ik wil doen niet doe. En dat zijn dan echt praktische dingen zoals zaken sorteren thuis, dingen uitvlooien, verder werken aan de badkamer met mijn lief, …

Maar het weekend was leuk.

Een gedachte over “Creativity is intelligence having fun

Geef een reactie

