So Susan Colour Hybrid

In mijn blogpost hier, had ik het over de deautybox en zijn inhoud.

En daar stak dus de So Susan Colour Hybrid in, wat ik absoluut niet kende.

Gisteren (04/10) ging ik naar een verjaardagsfeestje van een 3-jarige en ik wou mijn schminkzak niet bovenhalen, want die staat klaar om in te pakken en ik dacht ‘laat me het gerief gebruiken dat niet in de zak steekt’. Dat is nog genoeg om een klein land te voorzien van make-up voor een jaar.

Zo viel mijn oog op de So Susan, waar ik intussen mijn huiswerk had over gemaakt.
Dit onder de noemer van – bezoek de deauty blog en bekijk de tutorial – en ik was dus klaar om de strijd aan te gaan.

Ik maak niet heel veel heisa om me te schminken en zeker niet om naar vrienden te gaan die eigenlijk familie zijn.
Dus mijn gezicht goed gewassen en Vitamine H opgesmeerd (zat ook eens in een deauty). Dan mijn gezicht bronzen met een T. Lecrecq (deauty) en dan de So Susan voor een blushke en mijn lippen. Uhuummmm Think again!
Ik duw op het tubeke en er komt een heel klein beetje zeer rode So Susan uit, ik ben nog onbevreesd en tikkel heel zachtjes de linker – rechter wang aan, daar waar ze mijn gezicht een beetje moeten versmallen (ik heb een rond hoofd).
Ik begin het boeltje uit te smeren om te zien dat ik precies een bleke pop ben met rode wangen. U weet wel zo’n chineeske met een wit gezicht en 2 rode bollekes.
Yep, dat was ik.

Dus opnieuw beginnen, gezicht wassen, ….. bronzen, bronzen potlood van T. Leclercq (deauty), oogschaduw, mascara (essence) en terug de So Susan. Ik heb hem op mijn lippen gesmeerd en het is een waanzinnig mooie rode kleur.
Maar aan mijn wangen zal ik nooit meer kennis maken met deze So Susan.

so susan

Geef een reactie

