Liebster Award

liebster-award1

Ik blog al vele jaren, maar heb in het verleden nooit veel stokjes of Libster Awards gekregen.
Eerlijk is eerlijk, als ik ze dan eens kreeg, was ik ook vaak een beetje te lui om deel te nemen.
Ik ben ook niet altijd even goed mee 🙂

JJolieke heeft me een Award gegeven, waar ik haar zeer dankbaar om ben.

Ik zet even de regels op een rijtje:

– Bedank degene waardoor jij genomineerd bent
– Beantwoord de vragen die jij hebt gekregen
– Nomineer 10 andere bloggers
– Bedenk 11 vragen voor degene die jij gaat nomineren
– Breng de genomineerden op hoogte

1. Wat vind je van mijn blog?

Ik vind de blog van JJolieke leuk. Ik vind van mezelf dat ik er te weinig op reageer. Reageren is tenslotte toch een beetje bevestiging dat het leuk / interessant / fijn …. is.  Dus mijn excuses daarvoor, ik ga mijn best doen om meer te reageren. Ik vind je blog vooral leuk, omdat ik sinds ik van blogger overstapte en ook een beetje de inhoud van mijn blog wijzigde (minder persoonlijk, meer reviews en meningen) jij me bent beginnen volgen. Het geeft me het gevoel dat ik niet compleet ‘de mist inga’. Je blogposts zelf zijn goed in elkaar gezet, ook met de mooie moeite die je doet met je foto’s.
Ik heb dat geduld niet.

2. Wat zou je willen bereiken met jouw blog?

Dat de mensen die mijn blog lezen, glimlachen als ik over de alledaagse dingen schrijf, of net samen met mij geërgerd zijn. Als ze denken dat ik verkeerd ben, met dat ook vertellen.
Dat ze er iets aan helpen als ik iets schrijf over die ene lipstick, of over de andere scrub.

3. Sport je, zo ja? Welke sport?

Vooral in gedachten, sport ik héél veel. Ik doe dus aan pâaldans en ik wil al eeuwen starten met crossfit (niet het fietsen). Dus eigenlijk, niet echt nee.

4. Wat zou je willen als alles mogelijk was? Wees origineel.

Eerlijk, ik zou een win for life 5000 euro winnen. Geld maakt alles gemakkelijk (niet persé gelukkiger). De verbouwingen zouden beter vlotten, ik zou minder nadenken over dat ene te boeken weekend, over die KitchenAid die ik wil.
Of misschien wil ik een vampier zijn dan en met Damon nog lang en gelukkig leven. 🙂

5. Wat is je lievelingskleur?

Ik zie zeer graag diverse paarstinten, maar ook dat donkere blauw, heel intens. Dat is geen makkelijke vraag.

6. Waar ben je bang voor?

Ik zou zeggen dat ik voor weinig bang ben, maar ik denk dat dat niet juist is. Ik ben bang dat ik heel ziek zou worden. Ik krijg kriebels als ik van een grote hoogte naar beneden kijk. Ik gil als ik een spin zie.
Diepgewortelde angsten? Dat ik ooit een slechte moeder zou zijn, omdat de mijn zo suckt.

7. Stel dat je een rol mag spelen in een film, welke rol kies je?

Die van de slechterik :-), maar wel de slechte slechterik, waar je eigenlijk niet kwaad op kan zijn omdat ze zoooo knap is.

8. Girl crush?

Amai ik heb er wel een paar vrees ik, maar euuhh Scarlett Johansson.

9. Liever voor altijd 1.20 of 2.20 meter zijn?

Dat is een hele moeilijke, want ik ben zelf maar een dropke hé. Onder 1,20 mag je niet met de auto rijden, dus geef me dan maar 2.20 meter. En dan kom ik op een show op de zender TLC. 🙂

10. Liever zomerkleren in de winter dragen of winterkleren in de zomer?

Ik ben een zomermens. Ik blijf dus ook mijn zomerkleren door dragen hoewel het daar veel te koud voor is. Ik denk altijd ‘niets dat een sjaal niet kan oplossen’. De enige truien die ik heb, zijn die met kerstnonsens op en die heb ik enkel omdat ik ze zo graag wil dragen omdat ze idioot zijn. Ik koop die ook voor mijn lief en dwing hem die te dragen naar zijn werk.

11. Voor hoeveel euro zou je, je blog willen opzeggen? (Nooit meer een blog!)

Ik vrees dat ik dat niet zou kunnen, mijn blog is te belangrijk voor me.

Genomineerden:

1) Bynnones.nl
2) ZoSammieenzo
3) Sienderella
4) WildCard
5) LJ
6) FortySomethingandMuchMore
7) BeautyBitsBlog
8) MemyselfandWe
9) LoesjeZaakjes
10) Flavie’s Wereldje

Mijn Vragen:

1) Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven en komt dit terug in je blog?
2) Haal je gerechten van een foodblog en welke is dit (zo’n egoïstische vraag :))
3) Heb je veel huisdieren of wil je er op termijn?
4) Wat doe jij thuis, wanneer er niemand is, omdat je niet wil dat bv. je lief het ziet (snackattack)
5) Wat is je favoriete quote?
6) Welke blogpost van jou moet ik zeker lezen?
7) Waarom ga jij op reis?
8) Wat is het meest aangrijpende (positief of negatief) wat je al meegemaakt hebt op reis?
9) Wat zou je droomjob zijn?
10) Wat is je favoriete serie van all-time?
11)  Wat is je beste en je slechtste eigenschap?

6 gedachten over “Liebster Award

  1. LJ

    Ik was alweer compleet vergeten dat je mij had genomineerd, gelukkig lees ik alle blogposts (ook al is het meestal een maand na datum; nu valt het nog mee precies) – ja ik moet mijn leven beteren ik weet het :p
    Alleszins merci, het zijn keileuke vragen ik ga er een postje aan wijden!!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

