Jullie mening en advies.

Hebben jullie alreeds iets gekocht op Etsy?
Hoe ging dat?

Ik ben verliefd geworden op enkele kerstkaarten, maar ze zijn euuhh prijzig, en met de verzending erbij zijn ze … duur.
Het lijkt misschien vroeg, maar het is nooit te vroeg om met kers te beginnen hé.

Ik heb het over deze kaart en over deze kaart.

Okay, hit me, doen of niet doen?

Als ik er 4 van elk bestel, dan vraag ik er 1 gratis per set en dan kost alles in totaal, 50 euro.

Ik wil niet zelf een kaart maken, ik heb 2 linkerhanden, en die voorgedrukte, ja dat is niet mijn ding, want zet je de dochter erop of niet, zet je de hond erop, zet je je eigen kop erop (nooo), maar ik wil ze ook niet in het Kruidvat gaan kopen. Vorig jaar kocht ik allerlei vintage kaarten op lolalifelines.
Dus als er nog leuke ideetjes zijn …. niet verzwijgen.

16 gedachten over “Jullie mening en advies.

  1. memyselfandwe

    Ofwel ligt het aan mijn computer ofzo, ofwel niet, maar ik vind ze er goedkoop en geknutseld uitzien. Hoewel ik de teksten heerlijk vind! Ik zou er zoveel geld niet aan uitgeven, om eerlijk te zijn. Wat dan wel? Ik zou ze durven namaken, op glossy en stevig papier. Maar dat zou IK doen, en niet jij. Voor de rest weet ik het niet. Sorry.

    Like

      1. Esther Schroen

        Dikker papier kan je overal wel halen, vooral in een boekenwinkel en anders bij de Hema of Action denk ik. Als je er online naar zoekt, zul je ook wel veel tips en tricks vinden 🙂

        Liked by 1 persoon

  2. LJ

    Hilarisch die kaarten 🙂 🙂 maar ze zien er zo vreemdgedrukt uit, beetje louche nee? Ik zou ze ook namaken, ik ben geen knutseldiva maar wat dikker papier op de juiste manier plooien.. wie weet.
    Doet me eraan denken dat ik ook nog op zoek moet naar kerstkaartjes en leuke tekstjes!

    Liked by 1 persoon

  3. Christel

    Ik zou ze ook zelf maken en de tekst is héél leuk.. wat meten en doen en op wat leuk papier…

    Etsy: ik heb er vroeger gekocht, maar dat was dan van twee dames die ook een blog hebben en hun juweeltjes via Etsy verkopen. Dat ging héél vlot.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

