Lush: wintereditie

20151003_131457 (Small)

Het probleem is dat ze me kennen in de Lush in Antwerpen. voorheen was het Sam de manager die me in de smiezen kreeg, maar er werken er nog en ze weten dat ik nogal vatbaar bent. Dus toen de wintereditie uitkwam stond ik er de eerste dag.

Ik zal laten zien wat ik er kocht. Wat ik wil opmerken is dat ik het zeer jammer vind dat ze geen aparte opsomming meer in de doos steken van hetgeen in je doos zit. Je moet de doos omdraaien.

Hier komen ze:

20151003_095543 (Small) 20151003_095623 (Small)

Deze had ik eigenlijk niet vast, maar ik werd overtuigd toen ik aan de kassa stond.
Dit is de Magical Zoetrope (€54,95).

Dit zegt Lush zelf:
De naam is mysterieus en het effect verrassend… Maar voor je goed met deze Magical Zoetrope kunt spelen, moet je eerst je badproducten opmaken, Niet vervelend, want in deze bijzonder cadeaudoos vind je het volgende lekkers: Intergalactic bath bomb, Lord of Misrule bath bomb, The Experimenter bath bomb, Magic of Christmas FUN, Karma bubble bar, Granny Takes A Dip bubble bar, Yoga Bomb bath bomb en Dragon’s Egg bath bomb.

Het zit hem dus zo, wanneer de doos leeg is, en je draait en kijkt door de spleetjes, dan speelt er een filmpje af.

Nu zitten daar 3 ballen in die ik al apart kocht en die echt bij mijn favorieten horen, door de geur, het effect in bad en de miljoenen glitters. Dat zijn de Intergalactic, Karma Bubble Bar en The Experimenter Bath Bomb.

20151003_095719 (Small) 20151003_095745 (Small)

De 2de die ik kocht, die ik als eerste vast had, was deze Christmas Wishes.(€49,95) Je ziet al aan de onderkant dat je ergens aan kan draaien. Wel als je dat doet, draait  de doos en speelt een kerstmuziekje af.
Een tip: wacht tot de doos leeg is, want eigenlijk is ze te zwaar om het gewicht mee te sleuren.

Wat zegt Lush zelf:
Muzikaal badderen in een nostalgisch jasje…. Een muziekdoosje vol met heerlijke badproducten, wat een geweldige uitvinding, om heel lang te bewaren. De verpakking dan, want de producten zijn onweerstaanbaar. In Christmas Wishes vind je de volgende badproducten:
Snowman FUN, Butterbear bath bomb, Magic Wand bubble bar, Golden Wonder bath bomb, Peeping Santa bubble bar, Shoot For The Stars bath bomb, Stardust bath bomb.

Hier heb ik de Butterbear al gebruikt. De Fun daar ben ik niet zo heel erg fan van buiten dat ze hard schuimen, maar die is echt eigenlijk voor de kids. De overige zijn niet nieuw of zijn terugkerend van vorig jaar.

20151003_095840 (Small) 20151003_095848 (Small)

De laatste is de Sleeps’ till Christmas (€44,95). Het is vreemd dat ik geen foto nam van de onderkant, maar dat wil zeggen dat op de onderkant de inhoud niet zal gestaan hebben. Het is al een dikke maand geleden dat ik ze kocht.
Deze ga ik niet gebruiken tot Kerst gepasseerd is en ik ga elke dag een draaike geven aan het deksel om mee af te tellen tot het Kerstmis is.

Wat zegt Lush zelf:
Nog hoeveel nachtjes slapen? OK, je moet nog even geduld hebben tot je af kunt tellen naar Kerstmis, maar dit cadeau is het wachten waard! De verpakking is superleuk, de inhoud superlekker! Kijk maar: Five Gold Rings bubble bar, Snow Angel bath melt, Intergalactic bath bomb, Father Christmas bath bomb en een Peeping Santa bubble bar.

Je merkt dat in de dozen wel gelijkaardige producten zitten. Daar we nog aan het verbouwen zijn in de badkamer heeft het voor mij geen zin om ‘echte’ douche producten en dergelijke de kopen, al heb ik een hoop douchegels natuurlijk

Ze zijn niet goedkoop, maar ofwel raak ik er aan gewend, ik vond dat ze ook niet waanzinnig duur zijn, zoals ik soms wel eens denk.

Wat denken jullie?

3 gedachten over “Lush: wintereditie

Geef een reactie

