Time is an illusion.

De tijd vliegt gemeen snel, vooral de weekends.

Dit weekend stond alweer in het teken van de badkamer, maar het goede nieuws is, dat alle muren bezet zijn van de logeerkamer die we opofferen en de profielen voor het plafond er ook hangen.

Deze week zijn we vanaf woensdag thuis en hoop ik echt door te kunnen werken, hoewel er alweer enkele plannen zijn gemaakt.

Donderdag wonen we 4 jaar samen (eigenlijk woensdag denk ik) en gaan we iets eten in de Karavan op het Damplein en een cinemake doen. Zaterdag moeten we in de Colmar gaan eten met zijn familie. Een traditie, die van mij gerust ergens anders mag plaatsvinden. De Pampas bijvoorbeeld.
Ik moet me ook gaan laten waxen.

Afgelopen weekend gingen we naar de begraafplaats en wandelen met de hond en iets drinken met mijn schoonvader die nog steeds aan het diëten is en nog voor hij een goedendag zei me vroeg hoeveel ik al kwijt was en voor we hem thuis brachten toch nog aan zijn deur moest afscheid nemen met een ‘zorg dat je wat meer afvalt hé’.
Ik word er seniel van.

Ik heb dus nog steeds mijn Deautybox van oktober niet ontvangen. Ik begin een beetje pissig te worden.

8 gedachten over “Time is an illusion.

Geef een reactie

