Lush: Love Lettuce

Voor ik van start ga, wat vinden jullie van de nieuwigheden bij WordPress.
Ik ben persoonlijk nog geen fan. Zeker niet voor het embedden van filmpjes. Dat gaat zomaar niet meer.

Dan, ik heb het gezichtsmasker van Lush met name Love Lettuce gekocht.

 

Love Lettuce

Foto is van de site van Lush.

De omschrijving van Lush is volgende:

Love Lettuce is een masker dat balans in je huid brengt. “En wat mag dat dan wel betekenen?” horen we je denken. We hebben voor dit masker kruiden gekozen die de waarden in je huid in balans brengen. Lavendelolie bijvoorbeeld, zorgt ervoor dat je droge wangen extra voeding krijgen en je voorhoofd minder vettig aanvoelt. Naast lavendel, bevat dit masker ook amandelolie om te voeden, Chinese klei om te reinigen en gemalen amandelen om te scrubben. Wij zijn er dol op.

Gebruiksaanwijzing:
Aanbrengen op een schone huid, niet rondom de ogen; laat vijf tot tien minuten intrekken en spoel af met lauwwarm water.
Ongeveer drie tot vijf behandelingen per potje.
In de koelkast bewaren.

Mijn mening:

Het ruikt speciaal, maar wel lekker, het is gewoon even wennen. Ik dacht eerst dat het ‘rucola-achtig’ was, maar dat kan dus niet. Ik ruik geen lavendel.
Ik gebruik het masker ongeveer 2x per week als ik een Lush-bad neem.
Ik heb het intussen 6x gebruikt en ik denk het nog 1x te kunnen gebruiken.
Dat is dus meer als Lush zelf aanhaalt. Misschien dat ik mijn gezicht niet bepleister, maar het ziet volledig groen.
Ik laat het zitten tot ik mijn haar heb gewassen en de conditioner heb laten intrekken, dus dat kan oplopen tot 25 minuten.

Ik maak mijn handen nat en begin draaiende bewegingen te maken en zo mijn gezicht schrubbend te ontdoen van het masker.

Wel ik ben er ook dol op, ik voel dat het ‘iets’ doet met mijn huid. Mijn gezicht voelt proper aan en het is veel zachter.
Dit is voor mij een goede aankoop geweest, die ik zeker nog opnieuw zal doen.

10 gedachten over “Lush: Love Lettuce

Geef een reactie

