Christmas, children, is not a date. It is a state of mind.

Ik zag bij deze jongedame zeer leuke truien staan.

Namelijk deze truien:

truien

Je kan ze hier kopen.

Ik kocht ze beide, eentje voor mij en eentje voor het lief. Op de eerste Kerstdag gaan we altijd naar onze vrienden. Raad eens wat mijn lief mag dragen. 🙂

De blog van Natalia is bovendien heel leuk. Ik ben hem net beginnen volgen.

14 gedachten over “Christmas, children, is not a date. It is a state of mind.

  1. LJ

    Ik ben zooooo’n fan van kersttruien! Ik heb er mij gisteren een rode gekocht met een rendier op, in de Hema, lekker erover, het lief viel net niet flauw. Die krijg ik dus niet in zoiets gewurmd, helaas 🙂 🙂

    Like

Geef een reactie

