Leuke sites

Het is weer even geleden, daarom nog eens enkele sites

3-D Vlinders.
De site is heel erg rommelig, oogt zelfs amateuristisch, maar de prijzen zijn heel mooi. Ik ben nogal – gepakt door vlinders – en verwerkt ze in mijn interieur.

Poopycat
Voor alle onze poezenliefhebber. Ik heb er 4, waarvan er 3 in de bak kakken. Dus met een gewone bak is dat om de 2 dagen proper maken. en mijne Dexter, daarvoor moet elke korreltje symmetrisch liggen. Die kan in de bak staan krabben alsof zijn leven ervan af hangt.

De blocks die ga ik me binnenkort aanschaffen.

Redbubble

Lokale artiesten, of zelf je eigen werk verkopen, hier gaat het.

Ik ben fan van sites, waar ‘de gewone’ mens kans krijgt om zijn werk te verkopen. bovendien is hetgeen je koopt net dat tikkeltje unieker.
Hier kocht ik enkele T-shirts voor mijn liefje. Sshhhhh, hij weet het niet.
Je kan trouwens zeggen of je een ronde hals of V-neck wenst. Kleuren aanpassen, enz….
Ik heb daar zelfs even gechat met iemand en dat liep zo vlot dat ik haar bijna ging uitnodigen voor een cocktail.

Alfamale

Ook hier kocht ik een cadeautje voor het lief. Niet de goedkoopste site, maar wel superleuk en alles supervlot afgehandeld.
Wil je een gin-tonic set, via Shedeals loopt er nu een promo met 50%. Het is wel niet dezelfde set als je op de site kan vinden. Het zal een speciaal samengesteld set zijn.

Happy Blue Box

Ik heb hier een abonnement lopen van een trimester, dus ik zal nu de 3de en laatste ontvangen. De eerste box, was enkel make-up, een speciale actie. Ik ben fan van make-up, maar ik was niet verkocht. De 2de box, was al een pak leuker en vooral heel zwaar
Daar staken superleuke productjes in, allemaal full-size.
Wat ik top vind is dat ze telkens verpakt zijn in een leuk sjaaltje en er steekt ook steeds nog een extra gratis item in.

Ik overweeg stilletje som volgend jaar van Deauty naar Happy Blue Box over te schakelen. De doosjes van Deauty zijn leuk, maar mijn laatste communicatie liep mis.
Bovendien heb ik mijn mening heel rustig en open geventileerd aan hen en heb ik daar geen enkele reactie op ontvangen. Je zou denken als je al vanaf dag 1 in hun klantenbestand steekt, dat ze net een tikkeltje meer moeite doen.

Als er alsnog iets misloopt of iets net supertop is met één van bovenstaande bestelling die ik nog niet ontvangen heb, dan hou ik jullie zeker op de hoogte.

7 gedachten over “Leuke sites

        1. lifeisagardenofquotes Berichtauteur

          LOL, okay, ideaal om cadeau te geven aan je dochter. Je kan een trimester schenken, of 6 maanden of ene jaar. Het is een box die elke maand rond de 15de opgestuurd wordt en die vol zit met leuke productjes. Dat kan make-up zijn, iets voor je nagels, zeep, scrub, iets verzorgend, ….

          Like

Geef een reactie

