Liebster Award #2

Ik ben gliebster2enomineerd door Natalia voor een Liebster  Award.

Natalia is echt een beginnend blogster, wat ik niet wist. Aan de hand van haar blog zou je niet zeggen dat ze in kinderschoenen staat. Goed hé. 🙂
Ze is nog een jong kippeke ook met ambities.
Ze staat in mijn leeslijst omdat ze ongedwongen en oprechte stukjes schrijft.

De Liebster award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen.

Een beginnend blogger ga ik me niet noemen daar ik het intussen al een jaar of 8 doe, met wisselende blogs, maar ik vind het wel nog steeds heel erg leuk en ervaar het nog steeds als een leerproces.

Dit zijn de vragen van Natalia:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Het was een uitlaatklep. Ik was single en dan weer niet single en dan niet single terwijl ik mijn lief aan het bedriegen was. En dan was het gedaan, want hij had me bedrogen, … . Dat was nog op blogger en was een heel open blog over wat ik dacht, voelde en deed, met misschien soms iets teveel details 🙂 .
2. Wat is jouw droombaan?
Seksuologe
3. Waar zie je jezelf over 5 jaar?
Moeilijke vraag, liefst op een job waar ik mensen coach of motiveer, waar ik geen zorgen heb om de renovatie, maar een gerenoveerd huis en gewoon simpel gelukkig ben met een kilo of 15 minder als het even kan.
4. Wat doe je het liefste in je vrije tijd?
Ik ben bezig met mijne Sam of ik geniet van het lezen. Heel erg veel. Gewoon nietsdoen.
5. Heb je huisdieren? Zo ja welke?
Ja enkele, ik heb Sam de hond, Lizzie, Julie, Dot en Dexter – de katten, Elmo het konijn, Nicole en Hugo de dwergpapegaaien, Ik heb Gertrude, Frieda, Thea, Charlotte en Emma de kippen.
Ik zie ze allemaal even graag. mmm bijna even graag.
6. Winkel je liever online of in een fysieke winkel?
Vroeger zou ik gezegd hebben fysieke en dat klopt nog steeds voor Lush, maar ik koop 90% van mijn spullen online. Ik vind het makkelijk, ik ben op mijn gemak, ik kan ook op koopjes jagen online.
7. Wat is je eigen favoriete blogpost die je geschreven hebt?
Ik zou geen favoriet kunnen benoemen, maar in het algemeen zijn de posts waarmee ik of mensen vertel wat ik ergens van vind of net die persoonlijke diegene die mijn voorkeur dragen bij anderen om te lezen.
8. Als je de rest van je leven maar 1 soort eten mag eten wat zou het zijn?
Ik weet niet of ik mee ben met de vraag, maar ik denk dan toch groenten of vegi. Hoewel ik eet wel heel graag vettig. Damn ik weet het niet.
9. Mascara of lippenstift?
Mascara, ik zie er anders zo moe uit.
10. Wat is je favoriete serie?
Ik heb er zooooveeellll – Tegenwoordig Orpan Black, how to get away with murder, Orange is the new black, Pretty Little Liars, Saving Hope, … ik ben een beetje serieverslaafd. Sjans dat ik zoveel strijk heb.
11. Noem een rare/gekke eigenschap van jezelf. 🙂
Gekke eigenschap van mezelf? Of een rare? Mijn vrienden zeggend at ik een luchtkasteel kan verkopen omdat ik het goed kan uitleggen, het gevolg is ook dat ik overal afpingel. Juist in den Delhaize nog net niet. Iets wat ik vroeger dus noooiiiit zou durven.

Ik ga de Award doorgeven aan wie er zin in heeft. Zo met het eindejaar in zicht hebben we het allemaal retedruk. 🙂

4 gedachten over “Liebster Award #2

  1. LotsofloveNatalia

    Leuke antwoorden! 😊 Ik zie dat we dezelfde series volgen (ik ben dan ook net als jij een beetje verslaafd aan series) 😂 &dat stukje dat je over mij hebt geschreven vind ik echt super lief! Bedankt!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

