Update: levering aanbevolen sites

Om even kort te vertellen dat mijn truien van ModeMusthaves er maar voor 50% zijn.
De trui voor het lief stond in backorder, maar dat vergaten ze vertellen.
Ze ging dan opgestuurd worden.
7 december was ze reeds onderweg en op 17 december, vandaag is ze er nog niet.

Ik kan niet zeggen dat ze niet supervriendelijke zijn, maar hun info is niet juist.
Gisteren mailden ze ‘uw beker is onderweg’. Ik kreeg een hartverzakking ‘IK HEB HELEMAAL GEEN BEKER BESTELD’ riep ik even in gedachten.

Het is volgende week kerst, dan moet ik ze daarna niet meer hebben hé.

Ze zou nu toch écht onderweg zijn … op hoop van zegen.

De site blijft geweldig, de mensen zijn heel vriendelijk, ik wil er nog bestellen. Ik heb de trui dan gisteren solo gedragen en ze is warm. Zou ik er anders 30 euro voor uitgeven? Nope, no way, want het is eigenlijk een trui zoals je hebt als je een trainingspak koopt

Alfamale zou opgestuurd worden op 18/12 en aankomen op 21 of 22 december.

3 gedachten over “Update: levering aanbevolen sites

Geef een reactie

