Sisters function as safety nets in a chaotic world simply by being there for each other.

Vorig jaar ging ik een nacht met mijn zuster weg, naar Rotterdam. Dat lees je hier .

Yep, dit gaat alweer over mijn zuster en ik.

Ik ben eens een weekendje weggeweest met onze gezinnen. Dat was voor mij niet echt een succes. De vriend van mijn zus is zeer bekrompen en niet zo heel lief voor mijn zus. Dat is mijn mening.

Een onnozel voorbeeld is, als je zo een weekendje weggaat, bij ons toch, de eerste avond is het spaghetti, met een saus die je nog hebt in de diepvries steken of even ervoor hebt gemaakt. Hij wil alleen saus uit een pot.
Hij is niet op de communie van mijn plusdochter geweest, omdat hij waarschijnlijk toch niets ging lusten. Beter voor ons qua prijs, maar leuk is anders, aan beetje inspanning zou tof zijn.

Rotterdam eindigde ook met een wrange nasmaak, dus voor mij was het goed geweest.

Toch begin mijn zus dingen van het Amsterdam Light Festival door te sturen, die ik negeerde. Maar dat aap kwam uit de mouw en ze wou weer een nachtje weg. Zodoende vertrekken we vrijdag naar Amsterdam naar het Mövenpick hotel, om naar de Amsterdam Light Festival te gaan, een boottochtje te doen en ik wil off course naar  de Primark.

Ik ben er al geweest en tuurlijk wil ik veel doen, maar het is onmogelijk om te doen wat mijn zus allemaal wil zien, omdat ze er nog niet is geweest. Ik heb daar zeer wijselijk nog niets van gezegd.

Ze komt vanavond al slapen, net als vorig jaar. Ik weet dat ik extra moet koken, want dat ze mijn potten zal leegvreten. Dat deed ze vorig jaar nog stiekem toen we boven waren, maar ik ken haar goed genoeg.

Ik heb trouwens 2 aparte bedden gevraagd in het hotel, want ze ligt geen seconde stil in bed. Om ZOT te worden dus.

10 gedachten over “Sisters function as safety nets in a chaotic world simply by being there for each other.

  1. misssexandthecity

    Herkenbaar, zie mijn zus doodgraag en ga er voor door een vuur, maar er een weekend met doorbrengen, ik krijg er al de kriebels op voorhand van,…ze is totaal anders als ik,…..en ook weer niet :-), maar het blijft zoals je schrijft terughoudend!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

